تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
«استقلال» در لیست پربازده‌ترین سهم‌های بازار سرمایه

بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس در هفته چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته چهارم اردیبهشت نشان می‌دهد، سهام آباد در این هفته با رشد ۳۷ درصدی، بیشترین بازدهی و غپآذر با افت ۱۷ درصدی، کمترین بازدهی را کسب کردند.

اقتصاد۲۴- بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که سهام آباد توانسته است در این هفته با رشد ۳۷ درصدی، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند و با ارزش ۱۶۱ تومان معامله شود.
استقلال و ثامان نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازدهی مثبتی از خود بر جای گذاشتند؛ به نحوی که این دو سهم در این هفته ۲۰ درصد افزایش قیمت داشتند. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته استقلال به قیمت ۱۹۱ و ثامان به ۲۸۸۲ تومان رسیدند.

در طرف مقابل، اما در جریان بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام، روشن شد که ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده، کمتر بوده است؛ به طوری‌که غپآذر با افت ۱۷ درصدی بیشترین کاهش قیمت را میان رقبای خود در بازار سهام ثبت کرده است. توسن و سدشت نیز دیگر سهم‌های کم‌بازده هفته چارم اردیبهشت بودند و با کاهش ۱۵ درصدی روبه‌رو شدند. همچنین هجرت و پخش نیز در این هفته ۱۴ درصد افت قیمت داشتند و قیمت ۲۰۲۰ و ۶۱۶ تومان را روی تابلو ثبت کردند.

ارسال نظر