تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مهدی کوشکی بازیگر پرحاشیه مجددا داماد شد + فیلم

مهدی کوشکی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اش از ازدواج خود با محیا مهدی زاده، بازیگر تئاتر خبر داد.

اقتصاد۲۴- مهدی کوشکی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان مردادماه سال ۱۳۶۰ در کوهدشت لرستان متولد شد.

این هنرمند کشورمان تحصیلاتش را در زمینه زمینه ادبیات نمایشی تا مقطع لیسانس در دانشکده سینما تئاتر ادامه داد و علاوه بر بازیگری در زمینه نمایش نامه نویسی و کارگردانی هم فعالیت دارد.

مهدی کوشکی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان مردادماه سال ۱۳۶۰ در کوهدشت لرستان متولد شد.

این هنرمند کشورمان تحصیلاتش را در زمینه زمینه ادبیات نمایشی تا مقطع لیسانس در دانشکده سینما تئاتر ادامه داد و علاوه بر بازیگری در زمینه نمایش نامه نویسی و کارگردانی هم فعالیت دارد

شب گذشته مهدی کوشکی با انتشار استوری خبر از ازدواج مجدد خود داد.

ازدواج مهدی کوشکی

مهدی کوشکی تجربه سه زندگی مشترک را در طول سال‌های زندگی اش داشته که در ادامه به آن‌ها اشاره میکنیم.

ازدواج اول مهدی کوشکی

مهدی کوشکی در اولین تجربه زندگی مشترک با خانمی به نام مینا شمس ازدواج کرد، اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نداشت و او و همسرش از هم جدا شدند و همسرش در لندن زندگی میکند.


بیشتر بخوانید: عکس بارداری خانم بازیگر جنجالی شد


ازدواج دوم مهدی کوشکی

صحرا فتحی بازیگر و کارگردان کشورمان همسر دوم مهدی کوشکی است که این ازدواج هم به سرانجام نرسید و این زوج هنرمند بعد از مدتی زندگی مشترک از هم جدا شدند.

مهدی کوشکی و صحرا فتحی فرزند مشترکی ندارند و خبر منتشر شده درخصوص معرفی صحرا فتحی به عنوان مادر آرسام پسر مهدی کوشکی صحیح نیست.

ازدواج سوم مهدی کوشکی

۲۲ اسفندماه سال ۹۸ بود که خبر ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر منتشر شد و با حواشی زیادی همراه شد. این زوج با اختلاف سنی حدود ۱۷ سال با یکدیگر ازدواج کردند، اما زندگی مشترک آن‌ها کمتر از یکسال دوام داشت.

فرزند مهدی کوشکی

آرسام تنها پسر مهدی کوشکی است و حاصل ازدواج اول او است که سال ۱۳۸۵ متولد شد. او کنار مادرش در لندن زندگی میکند و در زمان‌هایی از سال اوقاتش را در کنار پدر میگذراند.

ارسال نظر