تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایان یک شایعه؛ همسر مارال بنی آدم به تمام حرف و حدیث‌ها پایان داد + عکس

برخی از کاربران فضای مجازی براساس شایعات پخش شده مارال بنی آدم را عامل برهم خوردن زندگی زناشویی همایون و سحر نامیده بودند!

اقتصاد۲۴؛ الهام جوادی - پس از اوج گیری اخبار مربوط به ماجرای خیانت همایون شجریان به سحر دولتشاهی که این روز‌ها بسیار جنجال برانگیز شده بود على سرابی با انتشار عکسی عاشقانه از خود و همسرش مارال بنی آدم به این شایعات رسماً پایان داد!


علی سرابی در کپشن پست عاشقانه اش نوشت: عزیزتر از قلبم 

مارال بنی آدم هم در کامنتی جواب همسرش را اینگونه داد: 

ای زندگی تن و توانم همه تو

جانی و دلی ای دل و جانم همه تو

تو هستی من شدی از آنی همه من

من نیست شدم در تو از آنم همه تو

در ادامه سحر دولتشاهی هم برای اینکه مهر تاییدی بر شایعه بودن خیانت همسرش با مارال بنی آدم بزند زیر پست علی سرابی نوشت: عزیزای من 

علی سرابی کیست؟

علی سرابی، همسر مارال بنی آدم بازیگر و کارگردان است. او در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شده‌است.


بیشتر بخوانید: عکس/ استایل نوید محمدزاده در مراسم عروسی آقای بازیگر


عمده شهرت اون به خاطر فعالیت در عرصه تئاتر است. او از سال ۱۳۷۹ به عنوان بازیگر و کارگردان در تئاتر فعالیت می‌کند. علی سرابی همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است. او و مارال بنی‌آدم دارای دو فرزند به نام‌های عسل و ایلیا می‌باشند.

بیوگرافی مارال بنی آدم

مارال بنی آدم بازیگر موفق تئاتر و سینما متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است. مارال بنی آدم از جمله بازیگران جوان در عرصه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر است. این بازیگر از سن پایین به بازیگری علاقه‌مند بود. مارال بنی آدم دوره‌های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

ارسال نظر