تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳

جزییات ماجرای سرقت اتوبوس در خط راه آهن به تجریش

حوالی ساعت ۴ بامداد و پس از حدود یک ساعت اتوبوس مذکور بدون هیچ تصادف و خسارتی توسط عوامل بهره برداری منطقه در محدوده شریف آباد متوقف می‌شود و ضمن هماهنگی با کلانتری پاکدشت سارق دستگیر می‌شود

اقتصاد۲۴-روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص این خبر اعلام کرد؛ زمان حادثه مطرح شده توسط خبرنگار در تاریخ دهم اردیبهشت ماه بوده که جزییات و شرح داستان گونه‌ای که داده شده کاملا نادرست است.

مقارن ساعت ۲:۵۰ بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، اتوبوس خط راه آهن به تجریش وارد پایانه معین شده و اتوبوسران شبکار بر اساس روال برای ثبت ساعت اتوبوس را ترک می‌کند که سارق اتوبوس را ربوده و متواری می‌شود.

با تلاش و سرعت عمل مسئولان منطقه چهار اتوبوسرانی و با استفاده از سیستم نظارت هوشمند و ردیاب اتوبوس، حوالی ساعت ۴ بامداد و پس از حدود یک ساعت اتوبوس مذکور بدون هیچ تصادف و خسارتی توسط عوامل بهره برداری منطقه در محدوده شریف آباد متوقف می‌شود و ضمن هماهنگی با کلانتری پاکدشت سارق دستگیر می‌شود.

گفتنی است که برخی خبرگزاری‌ها نوشته بودند که راننده ۳۰ ساله بی‌آرتی در تحقیقات گفت: ساکن تهران هستم، از آنجایی که پاهایم دچار سوختگی شده و از یک پزشک در مشهد نوبت معاینه گرفته‌ام، تصمیم داشتم با اتوبوسم به مشهد بروم، اما چون پاهایم سوخته است به خاطر همین قادر به رانندگی نبودم و تصادف کردم.

ارسال نظر