تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

قیمت قطعی خودرو‌های وارداتی جدید اعلام شد

قیمت قطعی خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه وارداتی‌ها اعلام شد.


اقتصاد۲۴- با اعلام قیمت قطعی ۵ خودروی وارداتی، متقاضیان تا امروز (چهارشنبه) فرصت دارند که سه انتخاب از سبد محصولات اعلامی داشته باشند.

براساس اعلام سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی محصول Levin ۱۲۰۰ سی سی متعلق به خودروسازی تویوتا با قیمت قطعی ۲۰.۶۹۴.۴۰۰.۰۰۰، همین خودرو با حجم موتور ۱۸۰۰ سی سی و هیبرید با قیمت ۱۹.۷۳۶.۴۰۰.۰۰۰، هوندا Vezel با قیمت ۲۰.۳۵۹.۰۰۰.۰۰۰، خودروی اشکودا با قیمت ۲۲.۲۴۲.۴۰۰.۰۰۰ و همچنین Sylphy متعلق به خودروسازی نیسان با قیمت ۱۷.۵۷۸.۴۰۰.۰۰۰ جهت انتخاب متقاضیان در سامانه یکپارچه قرار گرفته است.

این محصولات برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند و اولویت آن‌ها مشخص شده در دسترس است.


بیشتر بخوانید: ترمز کاهش قیمت خودرو کشیده شد


در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه انتخاب از سبد محصولات اعلامی داشته باشند ولیکن در صورت تخصیص هر کدام از سه انتخاب (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی) قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد؛ لذا پس از تخصیص خودرو و فراخوان از سمت شرکت عرضه کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف می‌شود.

این دستورالعمل وزارت صمت مبنی بر حذف متقاضیان در صورت عدم انتخاب خودرو در شرایطی اطلاع رسانی شده که به گفته رییس سازمان توسعه تجارت در هر مرحله از عرضه وارداتی‌ها، متقاضیان باز هم در انتظار محصولات جدیدتر هستند و از گزینش خودرو‌های اعلامی امتناع می‌کنند.

منبع: دنیای اقتصاد
ارسال نظر