تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
رایزنی مهم تهران و ایروان

بازار ارز سیگنال گرفت؛ قیمت‌ها تغییر فاز دادند

امروز قیمت‌ها در بازار ارز تهران روند صعودی را تجربه کردند و ارزش لیر ترکیه در جریان معاملات بازار ارز تهران سیر صعودی را در پیش گرفت و در حالی معاملات را پشت سر گذاشت که ۲۰ تومان گران و ۱۸۳۰ تومان خرید و فروش شد.

اقتصاد۲۴- بازار ارز تهران آخرین روز کاری هفته را در حالی پشت سر گذاشت که قیمت‌ها در مقایسه با روز گذشته روند افزایشی را در پیش گرفتند تا هفته دوم خرداد را با خاطره‌ای صعودی به پایان برسانند.
در این میان معامله گران شاهد یک اتفاق ویژه هم بودند. افزایش ارزش تتر نسبت به دلار هرات؛ امروز پیش بینی تکنیکالیست‌ها درباره قیمت تتر درست از آب درآمد و قیمت این ارز دیجیتال که از ۲۹ اردیبهشت ماه از دلار هرات عقب افتاده بود، امروز از دلار هرات پیشی گرفت و به کانال ۵۹ هزار تومان وارد شد. فنی‌های بازار روز گذشته اعلام کرده بودند که اگر تتر بالای مرز مقاومت مهم ۵۸ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت بدهد خرید در بازار زیاد می‌شود. در غیر این صورت قیمت در کف حمایتی نوسان می‌داد. تتر در روز چهارشنبه در حوالی مرز ۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان نوسان داده بود؛ پیش بینی که امروز محقق شد و تتر که از ۲۹ اردیبهشت ماه از دلار هرات عقب افتاده بود، امروز از دلار هرات پیشی گرفت و به کانال ۵۹ هزار تومان وارد شد.

پیش از این معامله گران معتقد بودند، علت عقب نشینی و پایین آمدن تتر، مداخله سنگین بوده است و الان به عقیده این گروه مداخله شل شده و تتر ساز افزایش را کوک کرده است. در ادامه نگاهی به قیمت ارز‌های مورد معامله در بازار تهران خواهیم انداخت.

قیمت لیر ترکیه امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

امروز قیمت لیر ترکیه در جریان معاملات بازار ارز تهران سیر صعودی را در پیش گرفت و در حالی معاملات را پشت سر گذاشت که ۲۰ تومان گران و ۱۸۳۰ تومان خرید و فروش شد.
نرخ برابری لیر ترکیه و دلار آمریکا هم امروز به ۰.۰۳۱ رسید.

نرخ امروز دینار عراق در بازار

دینار عراق هم امروز روند افزایشی را دنبال کرد و در شرایطی معاملات هفته را به پایان رساند که نسبت به روز گذشته یک تومان افزایش قیمت داشت. ارزش هر دینار امروز به ۴۵ تومان رسید.

آخرین قیمت ریال عمان

امروز قیمت ریال عمان هم در جریان معاملات بازار بر مدار رشد حرکت کرد. قیمت هر ریال عصر پنجشنبه ۱۵۸۰ تومان بالا رفت تا به ۱۵۳۶۶۰ تومان برسد.

قیمت امروز درهم امارات

شرایط صعودی حاکم بر بازار امروز تهران برای درهم امارات هم صادق بود و این ارز در شرایطی روز را سپری کرد که ۱۷۲ تومان رشد داشت و ۱۶۱۹۱ تومان رسید.

نرخ امروز منات آذربایجان

در جریان معاملات امروز بازار ارز تهران قیمت منات هم سیر صعودی را در پیش گرفت و به ۳۴۶۸۰ تومان رسید. ارزش هر منات ۳۷۰ تومان بالا رفت.

قیمت درام ارمنستان در بازار

امروز همچنین قیمت درام ارمنستان هم در مقایسه با روز گذشته پیشروی کرد و یک تومان افزایش یافت. هر درام عصر امروز و در پایان معاملات ۱۵۴ تومان خرید و فروش شد.
امروز همچنین «آرارات میرزوئیان» وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان و «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه تلفنی رایزنی کردند.

آخرین نرخ لاری گرجستان

لاری گرجستان هم در شرایطی امروز را سپری کرده است که با افزایش قیمت ۲۷۰ تومانی، ۲۱۳۶۰ تومان نرخ گذاری و معامله شد.

قیمت رینگیت مالزی امروز

امروز همچنین قیمت رینگیت مالزی در بازار بر مدار رشد حرکت کرد و ۱۳۰ تومان بالا رفت. هر رینگیت عصر امروز ۱۲۵۴۰ تومان قیمت گذاری شد.

نرخ امروز بات تایلند

در نهایت امروز در بازار بات تایلند هم مسیری جز افزایش پیش روی خود ندید و در شرایطی معاملات را پشت سر گذاشت که ۱۸ تومان افزایش قیمت داشت و ۱۶۰۴ تومان معامله شد.
خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از افزایش نه چندان محسوس قیمت ارز‌ها نسبت به روز گذشته دارد. روندی که باید دید در هفته آینده هم تداوم خواهد داشت یا خیر؟

ارسال نظر