تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
محدودیت‌های جدید برای کاربران کیف پول تلگرام

احراز هویت در کیف پول رمزارزی پیام‌رسان تلگرام الزامی شد!

ولت (Wallet)، کیف پول رمزارزی پیام‌رسان تلگرام، دستخوش تغییرات مهمی شده است، مانند اعمال قوانین سختگیرانه‌تر KYC (شناخت مشتری) و تغییر ارائه‌دهنده خدمات آن.

اقتصاد ۲۴- در روز‌های اخیر، به‌روزرسانی‌های متعددی در کیف پول تلگرام اعمال شده که بر اساس آنها، برای انجام برخی از تراکنش‌ها به ارائه اطلاعات شخصی بیشتری نیاز است. طبق گزارش‌ها، کاربران این کیف پول باید نام، شماره تلفن و تاریخ تولد خود را فاش کنند تا بتوانند از همه ویژگی‌های پیش‌فرض آن استفاده نمایند، به استثنای برداشت‌ها.

در اطلاعیه ولت آمده است: «از تاریخ ۳ ژوئن، همه ویژگی‌ها به جز برداشت‌ها، نیاز به ارائه جزئیات بیشتری دارند.»

لازم به ذکر است که قبل از این آپدیت، برخی از کاربران کیف پول تلگرام برای استفاده از نسخه پیش‌فرض کیف پول نیازی به ارائه اطلاعات شخصی نداشتند، در حالی که برخی از کاربران ملزم به ارائه اطلاعات خاصی بودند.

در پی تغییرات جدید، کاربران می‌توانند در ۳ سطح ثبت‌نام کنند که هر سطح، نیاز به ارائه مدارک خاصی دارد و محدودیت‌های تراکنش‌های رمزارزی آن‌ها متفاوت است.


بیشتر بخوانید: چرا خرید تتر برای ایرانی‌ها پرخطر است؟


علاوه بر این، کیف پول تلگرام اعلام کرده که از تاریخ ۳۰ می، خدمات آن توسط شرکت دیگری به نام WOT Global Solution ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که کیف پول تلگرام از نظر طراحی به عنوان یک کیف پول حضانتی عمل می‌کند. به این معنی که کاربران آن به طور مستقیم مالک دارایی‌های خود نیستند، بلکه نگهداری ارز‌های دیجیتال خود را به شخص ثالث واگذار می‌کنند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر