تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

جشن قهرمانی ۹۰ هزار نفری پرسپولیس در آزادی

در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان حتا سکوهای بدون صندلی ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر شده بود.

اقتصاد۲۴- در جریان هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

حدود ۳۰ دقیقه پیش از آغاز بازی ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد. با وجود اینکه سکو‌های غربی ورزشگاه فاقد صندلی بود، با این حال تعداد زیادی هوادار روی این سکو‌ها مستقر شده بودند تا به این ترتیب تعداد حاضر در ورزشگاه به حدود ۹۰ هزار نفر برسد. با این وجود تعداد زیادی از هواداران پشت در‌های ورزشگاه ماندند و امکان حضور در ورزشگاه را نداشتند.

علی پروین مهمان ویژه بازی بود و در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک تماشا کرد.

پیش از آغاز بازی، نیمکت‌نشینان پرسپولیس به سمت نیمکت مس رفسنجان رفتند و به آن‌ها خوش‌آمد گفتند.

نیمکت‌نشینان پرسپولیس روی یکی دو صحنه به شدت به تصمیم داور مسابقه اعتراض کردند. این موضوع باعث شد که داور چهارم به آن‌ها تذکر جدی بدهد.

رو یک حرکت خوب، مس رفسنجان فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت، اما بیرانوند این فرصت را از آن‌ها گرفت. همین امر موجب شد که هواداران پرسپولیس به شدت دروازه‌بان تیمشان را تشویق کنند. 


بیشتر بخوانید:  پرسپولیس قهرمان لیگ‌ برتر شد


هواداران پرسپولیس در نیمه اول بازی با سکوت کار را دنبال می‌کردند، اما با شروع نیمه دوم تشویق‌های آن‌ها شدت بیشتری گرفت.

پیش از این تنها دو سکو از سکو‌های ورزشگاه آزادی به هواداران زن اختصاص داده می‌شد، اما در این بازی ۶ جایگاه به آن‌ها اختصاص داده شد.

در دقیقه ۸۰، پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در همین زمان اوسمار تصمیم گرفت که سروش رفیعی و مهدی ترابی را از بازی خارج کند و به جای آن‌ها علی نعمتی و محمد خدابنده‌لو را وارد زمین کند. روی این صحنه مهدی ترابی اصرار داشت که اوسمار تعویض را متوقف کند تا او یا سروش رفیعی ضربه ایستگاهی را بزنند.

بعد از گلی که توسط گولسیانی به ثمر رسید، نیمکت‌نشینان پرسپولیس به قدری خوشحال بودند که تعدادی از آن‌ها وارد زمین شدند.

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی حدود ۹۰ هزار هواداری که در ورزشگاه حضور داشتند، غوغا به پا کردند و قهرمانی تیمشان را جشن گرفتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر