تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت ارز

دلار پشت در کانال ۶۰ هزار تومان

قیمت دلار امروز با افزایش ۶۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور پنجم یک کانال پیشروی کرد. روند قیمت در بازار‌های مالی با وجود تعطیلی دوشنبه و سه‌شنبه افزایشی است و معامله‌گران، این موضوع را متاثر از احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در نشست فردای شورای حکام می‌دانند.

اقتصاد ۲۴- قیمت دلار در دومین روز از هفته نیمه تعطیل جاری با افزایش ۶۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک کانال پیشروی کرد و در روند افزایشی قرار گرفت. قیمت دلار امروز در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور پنجم مبادله می‌شود.

معاملات بازار ارز در انتظار اخبار سیاسی

با وجود اینکه معامله‌گران در هفته گذشته نسبت به برخی اخبار غیررسمی در خصوص مذاکرات ایران و آمریکا در عمان خوشبین بودند، اما اخبار مربوط به تحریم دوباره ایران توسط آمریکا و احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در نشست دوره‌ای شورای حکام، معامله‌گران را نسبت به آینده کاهشی بازار ارز خوشبین کرده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، الگوی رفتاری دلار در هفته‌های گذشته تکرار روند‌های قبلی است. آن‌ها معتقدند هرگاه دلار به سقف‌های قیمتی می‌رسد، در مدت مشخصی ۳۰ درصد اصلاح قیمتی را تجربه می‌کند. آن‌ها نیمه کریدور پنجم و ششم را به ترتیب، کف و سقف فعلی قیمت دلار می‌دانند.


بیشتر بخوانید: یک پیش بینی از واکنش دلار به انتخابات


قیمت تتر در کانال ۵۸ هزار تومانی ماند

گفتنی است قیمت درهم امروز با رقم ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۷۰ تومانی دارد. تتر هم بدون تغییر قیمت، روی رقم ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۵۰۰ تومانی با قیمت ۷۵ هزار و ۵۳۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز روی رقم ۶۴ هزار ۳۸۰ تومانی ایستاده است و افزایش ۴۰۰ تومانی دارد.

گفتنی است اسکناس دلار و حواله دلار امروز تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۵ هزار و ۱۸۲ تومان و حواله دلار با رقم ۴۲ هزار و ۱۸۷ تومان عرضه شد.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر