تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

قلعه‌نویی راز دعوت نشدن کاپیتان استقلال را مخفی کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:مسائل جزئی حسینی در اردوی‌های بعدی حل می‌شود.

اقتصاد۲۴- امیر قلعه نویی، پیش از اعزام تیم ملی به چین برای سفر به هنگ کنگ در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بازی قبلی با ترکمنستان از چند جهت مهم بود. اولین بار بود این تیم را در عشق آباد بردیم و جواز جام ملت‌های آسیا را گرفتیم اگر سرگروه نمی‌شدیم در رنک امتیاز منفی می‌گرفتیم. سه امتیاز حائز اهمیت بود. در هر صورت برای سرگروه ماندن برای جام ملت‌های آسیا این بازی‌ها برایمان مهم است.

وی افزود: جوانانی که به اردو دعوت کردیم در لیگ بازی‌های خوبی انجام دادند. ما را به آینده امیدوار کردند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. باید از نظر اخلاقی و رفتاری هم از بزگرتر‌ها یاد بگیرند.

قلعه نویی در مورد عدم دعوت از سید حسین حسینی، گفت: در تیم ملی همیشه به روی همه باز است. در فصل گذشته حسینی شرایط خوبی نداشت، اما به شرایط خوبش برگشت و امسال هم جزو بهترین‌ها بوده است. در این اردو خیلی از بازیکنان بودند که در اردو‌های گذشته نبودند، اما الان هستند و یا برعکس. در مس رفسنجان و استقلال و پرسپولیس چند بازیکن خوب دیدیم. مثلا عالیشاه خوب بوده، اما به خاطر شرایط سنی و اینکه عقبه ملی نداشت دعوت نکردیم. مثلا رامین در اردوی قبلی بود ترجیح دادیم این اردو نباشد. سید حسین هم جزو دروازه بان‌های خوب بوده و حتما ادرو‌های بعدی دعوت می‌شود. امیدوارم روندش ادامه داشته باشد. من ۱۲ سال از استقلال دورم، اما هنوز یادگاری من هست. یا از سپاهان چند سال دور هستم، اما کاپیتان‌های سپاهان یادگاران من هنوز هستند. ما احساس کردیم شرایط روحی خوبی سید حسین حسینی ندارد و دوست داشتیم در این اردو باشد، اما یکسری مسائل جزیی بود که حل می‌شود.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه شخصیتی ندارد که فرای فوتبال کسی را دعوت نکند و چه صحبتی دارد که شب گذشته این موضوع را خارج از فضای فوتبال بررسی کردند، گفت: ببینید شما در مورد رحمان رضایی هم دقت کنید اوایل خیلی صحبت شد، اما مشکلش حل شد. مشکل حسینی هم آنچنانی ندارد. یکسری مسائل جزیی بود و شاید برای بازی با ازبکستان دعوت کنیم بیاید و کمک کند. همان بازی با مقابل دیناموکیف او را گذاشتم گفتم که بازیکن بزرگی می‌شود. خوشخبتانه این اتفاق هم افتاده و الان کاپیتان استقلال است. جام جهانی هم تجربه کرده و شاگرد خودمم هم بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد از بازیکنانی مقابل هنگ کنگ استفاده کند که کمتر بازی کرده اند، گفت: باید با همکارانم مشورت کنیم. باید شرایط جوان‌ها و لژیونر‌ها را ببینیم. حتما تغییراتی خواهیم داشت.

منبع: آنا

ارسال نظر