تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بازگشت قیمت رمزارز‌ها به مسیر صعودی

نات کوین و مانترا در صدر سودآورترین‌های کریپتو

قیمت ارز‌های دیجیتال برتر پس از نزولی که در روز‌های قبل شاهد آن بودیم، طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت.

اقتصاد ۲۴- قیمت ارز‌های دیجیتال برتر پس از نزولی که در روز‌های قبل شاهد آن بودیم، طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت. در همین راستا، قیمت بیت کوین (BTC) به مرز ۷۰ هزار دلار رسیده و آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) هم شاهد افزایش ۰.۵ تا ۲ درصدی بوده‌اند.

در همین حال، قیمت میم‌کوین‌های پپه (PEPE) و شیبا اینو (SHIB) تحت تأثیر شرایط صعودی بازار افزایش یافته و توکن‌های نات‌کوین (NOT) و مانترا (OM) عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

ارزش بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۰.۹۰ درصدی به ۲.۵۵ تریلیون دلار و حجم معاملات آن با افتی ۹.۰۵ درصدی به ۴۸.۴۸ میلیارد دلار رسیده است.

در این میان، قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۰.۵۱ درصدی به ۶۹۶۰۱.۱۹ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۳۷ تریلیون دلار رسیده است. کمترین و بیشترین قیمت آن در این مدت به ترتیب ۶۹۲۳۵.۹۶ و ۶۹۸۱۷.۵۲ دلار بوده که نشان‌دهنده عزم خریداران برای شکستن مقاومت ۷۰ هزار دلار است. همچنین درصد تسلط بیت کوین با کاهشی ۰.۰۳ درصدی به ۵۳.۹۶ درصد رسیده است.

همچنین، قیمت اتریوم طی روز گذشته با ۰.۲۳ درصد افزایش به ۳۶۸۰.۴۵ دلار رسیده و کمترین و بیشترین قیمت آن در این مدت به ترتیب ۳۶۶۹.۹۹ دلار و ۳۷۱۹.۳۷ دلار بوده است. ارزش بازار اتریوم نیز در حال حاضر ۴۴۲.۲۴ میلیارد دلار است.

در همین حال، قیمت سولانا صعودی ۰.۹۰ درصدی را تجربه کرده و به ۱۵۹.۶۶ دلار رسیده است. کف و سقف روزانه قیمت این رمزارز نیز به ترتیب ۱۵۷.۴۲ دلار و ۱۶۲.۹۲ دلار بوده است. قیمت ریپل هم با جهشی ۱.۳۱ درصدی به ۰.۴۹۹۶ دلار رسیده و کمترین و بیشترین قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۴۹۲۸ دلار و ۰.۵۰۰۸ دلار گزارش شده است.


بیشتر بخوانید:  رویای پولدار شدن با یک همستر دیجیتال


در بخش میم‌کوین‌ها نیز، قیمت دوج‌کوین (DOGE) با کاهش جزئی ۰.۰۲ درصدی به ۰.۱۴۵۹ دلار و قیمت شیبا اینو (SHIB) با افزایش ۱.۱۱ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۳۳۸ دلار رسیده است. قیمت پپه (PEPE) نیز در مدت مشابه، رشد ۴.۵۳ درصدی را تجربه کرده است.

رمزارز‌های با بهترین عملکرد طی ۲۴ ساعت گذشته

قیمت مانترا (OM) با ۱۸.۹۹ درصد افزایش به ۱.۰۸ دلار رسیده است.
قیمت اوسیس (ROSE) با ۱۴.۰۷ درصد افزایش به ۰.۱۲ دلار رسیده است.
قیمت چیلیز (CHZ) با ۷.۳۷ درصد افزایش به ۰.۱۲۶۸ دلار رسیده است.
قیمت نات کوین (NOT) با ۱۰ درصد افزایش به ۰.۰۱۹۳ دلار رسیده است.

رمزارز‌های با بدترین عملکرد طی ۲۴ ساعت گذشته

قیمت لیدو‌دائو (LDO) با ۲.۶۴ درصد کاهش به ۱.۸۸ دلار رسیده است.
قیمت کرونوس (CRO) با ۲.۱۰ درصد کاهش به ۰.۱۰۹۲ دلار رسیده است.
قیمت یونی‌سواپ (UNI) با ۱.۹۰ درصد کاهش به ۹.۷۷ دلار رسیده است.
قیمت نیر پروتکل (NEAR) با ۱.۸۴ درصد کاهش به ۶.۵۱ دلار رسیده است.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر