تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

نخستین بیانیه همتی پس از رد صلاحیت

عبدالناصر همتی تاکید کرد: امروز فرصت بیشتری برای آزمون و خطا نداریم. امیدوارم کسی رأی اعتماد مردم را کسب کند که برنامه مشخص و شفافی برای هدایت اقتصاد کشور داشته باشد

اقتصاد۲۴- رئیس کل اسبق بانک مرکزی در بیانیه‌ای نوشت: «با نزدیک شدن به موعد انتخابات حساس ریاست جمهوری در هشتم تیرماه مشارکت مردم و تصمیم ملت ایران در تعیین رئیس جمهور اهمیت بسیار بالایی دارد.»

عبدالناصر همتی با بیان اینکه «امروز به دلایل مشخصی اولویت اول و مهم کشور تعیین راهبرد درست توسعه و اصلاحات گسترده و عمیق اقتصادی» است، تاکید کرد: «امروز فرصت بیشتری برای آزمون و خطا نداریم. امیدوارم کسی رأی اعتماد مردم را کسب کند که برنامه مشخص و شفافی برای هدایت اقتصاد کشور داشته باشد و راهبرد توسعه مورد نظر خود را دقیق و شفاف بر مبنای یافته‌های علم اقتصاد برای آگاهی مردم ارائه کند.»

همتی در پایان افزود: «اینجانب شناختی نسبی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری دارم لیکن آنچه که بیشتر از ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها برای کشور مهم است، مواضع اقتصادی و جزئیات دیدگاه آن‌ها در مورد راهبرد توسعه اقتصادی است که تنها با شنیدن نظرات‌شان و مرور برنامه‌های اقتصادی مشخص خواهد شد. دغدغه اینجانب پیشرفت و توسعه کشور و رفاه و آسایش مردم ایران است؛ لذا در جریان آگاهی و شناخت بیشتر از برنامه کاندیدا‌ها نظر قطعی و دیدگاه خود را در این خصوص اعلام خواهم کرد.»

منبع: ایلنا
ارسال نظر