تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳

عکس‌های مراسم ازدواج ژیلا صادقی و همسرش لو رفت!

ژیلا صادقی مجری خبرسازی است که در سال‌های اخیر اجرا‌های خوبی از او در برنامه‌های مختلف تلویزیون به ویژه شبکه سه دیده‌ایم.


اقتصاد۲۴- ژیلا صادقی مجری تلویزیون است که در برنامه‌های پر مخاطبی همچون «خانه فیروزه‌ای»، «خانه مهر»، «خوبی از خودتونه» اجرا کرده است.


ژیلا صادقی در ۲۲ شهریورماه سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. اصلیت خانواده‌اش، نیارکی هستند (منطقه‌ای بین رودبار و منجیل در استان گیلان) و لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی دارد…

ژیلا صادقی فرزند دوم خانواده است، سه خواهر و یک برادر دارد. او می‌گوید صدا در خانواده ما ارثی است و تنها بچه‌ای که از صدایش استفاده می‌کند، من هستم.

ژیلا صادقی ورزش سوارکاری را دوست دارد و علاوه بر گذراندن دوره‌های تیر و کمان کلاس‌های غواصی را هم گذرانده‌است. او به غیر از بهره مندی از هنر هفتم (هنر‌های نمایشی مانند سینما، تئاتر و…) از هنر‌های تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده‌است

نحوه آشنایی و ازدواج ژیلا صادقی و همسرش

ژیلا صادقی در نیمه شعبان (۲ خرداد) سال ۹۵ با محسن رجبی ازدواج کردند. ژیلا صادقی می‌گوید: همسر من انسان معتقدی است و این باورهایش کاملا درونش نهادینه شده.

در ادامه مطلب، نحوه آشنایی و ازدواج ژیلا صادقی و همسرش را بیان کرده ایم.


بیشتر بخوانید: فیلم/ اعتراف عجیب ژیلا صادقی درباره آشپزی


ژیلا صادقی درخصوص نحوه آشنایی با همسرش محسن رجبی اظهار داشت: من با آقای رجبی در منطقه لواسانات همسایه بودیم و در این دوران ارتباط ما در حد یک سلام و علیک مختصر بود و هر چند ماه یک بار با هم روبه رو می‌شدیم. بعد از حدود هفت سال و کاملا سنتی قضیه ازدواج ما پیش آمد و یک سال هم برای شناخت بیشتر، زمان صرف شد.

رجبی، همسر ژیلا صادقی عنوان داشت: من هفت سال خانم صادقی را زیر نظر داشتم. وی در پاسخ به سوالی که چه طوری هفت سال درخواست خود را بیان نکردند، گفت: من معمولا چیزی را که خیلی دوست دارم، بیشتر می‌توانم برایش صبر کنم و ته دلم روشن بود که ما به هم می‌رسیم.

صادقی عنوان داشت: در ۱۸ فروردین ۹۵ به طور رسمی و سنتی به خاستگاری آمدند و مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کردیم.

مهریه ژیلا صادقی

ژیلا صادقی گفت من هیچ شرطی برای ازدواجم نداشتم و گفتم فقط آرامش در زندگی می‌خواهم. وی درباره مهریه اش گفت: من ۱۴ سکه تعیین کردم.

همسر ژیلا صادقی ادامه داد: من به یک تعدادی را به سکه‌ها اضافه کردم و ایشان بلافاصله قسمتی را به روح پدرم، بخشی به خانواده ام و تعدادی را هم به خودم هدیه دادند که در آخر همان ۱۴ سکه شد.

شغل محسن رجبی همسر ژیلا صادقی

محسن رجبی همسر ژیلا صادقی رستوران دار است و ژیلا صادقی قبل از ازدواج به آن رفت و آمد داشت. رستوران سفیر واقع در فشم متعلق به همسر ژیلا صادقی است.

ارسال نظر