تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت ارز

قیمت دلار بدون تغییر ماند

قیمت دلار در آخرین روز بهار ۱۴۰۳ در روند رنج قرار گرفت و نسبت به روز گذشته تغییر نکرد. معامله‌گران فریز اسکناس دلار را متاثر از بی‌رمقی معاملات و حالت انتظاری بازار ارز می‌دانند.

اقتصاد ۲۴- قیمت دلار امروز بدون تغییر در نیمه پایینی کانال ۹ از کریدور پنجم بازگشایی شد. اسکناس دلار با نوسانات ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی هفته پایانی خرداد را سپری کرد و در روند الاکلنگی قرار داشت.

معامله‌گران بازار ارز را در شرایط رکودی و بازار را انتظاری می‌دانند. آن‌ها برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه پیش رو و احتمال رای آوردن ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را از مهمترین سیگنال‌های اثرگذار بر بازار‌های مالی در ماه آینده می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی قیمت دلار را در کوتاه‌مدت و هفته ابتدایی تیر با ثبات پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند تا زمانی که اتفاق خاصی مورد توجه بازار ارز قرار نگیرد، قیمت در محدوده‌های فعلی نوسان خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: آیا کنار گذاشتن دلار برای اقتصاد جهان خوب است؟


مرکز مبادله ارز را گران کرد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۸۰ تومانی ایستاده است و نسبت به روز چهارشنبه تغییر قیمت ندارد. قیمت تتر با کاهش ۱۰۰ تومانی از قیمت عقب افتاد و روی رقم ۵۹ هزار و ۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با قیمت ۷۵ هزار و ۴۶خ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۷۵۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم ۴۵ هزار و ۹۴۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۸۹۹ تومانی عرضه شد در روند رنج بازار ارز نزدیک به ۱۰۰ تومان گران شد.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر