تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

۲۰۰‌ هزار مسکن شهرداری کجا ساخته شد؟

چند روز پیش کانال تلگرامی روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با طرح این پرسش که «آدرس ۲۰۰‌هزار واحد مسکونی کلنگ زنی شده در تهران کجاست؟»، نوشت: آدرس این ۲۰۰‌هزار واحد مسکونی که به نام مسکن حمایتی یا بخشی از طرح مسکن ملی، گفته شده که کلنگ زنی شده، کجا‌های شهر تهران است؟

اقتصاد ۲۴- روز گذشته «اکوایران» برای پاسخ به این پرسش-و با توجه به اینکه شهرداری هنوز اسامی کامل مناطق و محله‌هایی را که این ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در آن‌ها ابتدای خرداد ماه کلنگ زنی شد منتشر نکرده است- با یکی از مسوولان قرارگاه مسکن در شهرداری تهران گفتگو کرد.

بر اساس گزارش اکوایران، ️هفته نخست خرداد ماه کلنگ ۲۰۰‌هزار واحد مسکونی در تهران به زمین زده شد. به گفته مدیران شهری این واحد‌های مسکونی در ۹۲ نقطه شهر است.


بیشتر بخوانید: بعد از انتخابات چه چیزی در انتظار قیمت مسکن است؟


مهدی هدایت؛ مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفتگو با اکوایران اعلام کرد این واحد‌ها بیشتر در مناطق جنوبی از جمله مناطق ۲۱، ۲۲، ۱۵، ۱۹، ۱۸ و ۲۰ قرار دارند.

او تاکید می‌کند تمام این پروژه‌های ساختمانی مجوز‌های قانونی ساخت را دریافت کرده اند. با این حال خبرنگار «اکوایران» گزارش می‌دهد، برخی اعضای شورای شهر تهران معتقدند برخی از این پروژه‌ها به دلایلی نمی‌تواند مجوز کمیسیون ماده ۵ را دریافت کند.

منبع: اکوایران

ارسال نظر