تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

جواب منفی به پسر عاشق رنگ خون گرفت

پسر جوان بعد از آنکه از پدر دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید، در جنایتی هولناک او را با ضربات چاقو به قتل رساند.


اقتصاد۲۴- پسر جوان بعد از آنکه از پدر دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید، در جنایتی هولناک او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

شامگاه یکشنبه به پلیس شیراز خبر رسید، مردی که ساعتی قبل بر اثر اصابت ضربات چاقو در خانه‌اش به‌شدت مجروح شده بود بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

آنطور که نزدیکان این مرد می‌گفتند، مهاجمان ۳ نفر بوده‌اند که یکی از آن‌ها خواستگار دختر مقتول بوده‌است. در این شرایط بود که تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی دراین‌باره آغاز شد.

شواهد حاکی از این بود که عامل جنایت جوانی ۲۰ ساله است که از مدتی قبل به دختر مقتول علاقه‌مند شده و بار‌ها به خواستگاری‌اش رفته؛ اما جواب رد شنیده‌است. شنیدن پاسخ منفی باعث شد او در اقدامی جنون‌آمیز همراه با ۲ نفر از دوستانش که ۱۸ و ۲۰ ساله بودند برای انتقام‌جویی راهی خانه پدری دختر شود.

۳ جوان بعد از آنکه وارد این خانه در روستای کفترک شیراز شدند، با پدر دختر جوان درگیر شدند و خواستگار خشمگین با ضربات چاقو مرد جوان را مجروح کرد و با همدستانش گریخت.

هرچند این مرد دقایقی بعد به بیمارستان منتقل شد، شدت جراحاتش به حدی بود که جانش را از دست داد. سرهنگ اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شیراز دراین‌باره گفت: با تلاش مأموران انتظامی، متهم‌به‌قتل و همدستانش، آن‌ها شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر شدند.

به‌گفته او، هم‌اکنون متهمان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی دراین‌باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران
ارسال نظر