تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

تارتار سرمربی گل‌گهر سیرجان شد

با اعلام باشگاه گل گهر سیرجان مهدی تارتار هدایت این تیم در لیگ برتر را برعهده گرفت.

اقتصاد۲۴- مدیران باشگاه گل گهر بعد از مذاکره با گزینه‌های مختلف سرانجام مهدی تارتار را به عنوان سرمربی جدید تیم خود برگزیدند.

بحث انتخاب سرمربی گل گهر سیرجان در روز‌های گذشته بسیار داغ بود؛ مدیران این باشگاه با بررسی گزینه‌های موجود به مهدی تارتار و سیدمجتبی حسینی رسیدند و با این دو سرمربی مذاکراتی را دنبال کردند و در نهایت تارتار را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند.

گل‌گهر سال گذشته با هدایت مارینوس اوزونیدیس کارش را در لیگ برتر جلو برد و به رتبه نهمی رسید که این موضوع باعث نارضایتی هواداران شده بود. حالا آن‌ها به سراغ سرمربی موفق سال‌های اخیر لیگ برتر رفتند و با او توافق کردند.


بیشتر بخوانید: پاسخ مهدی تارتار به اتهامات جنجالی پرسپولیسی‌ها


تارتار فصل گذشته هدایت ملوان انزلی را برعهده داشت و با این تیم روز‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. ملوان که با بودجه‌ای نه چندان بالا بسته شده بود در نهایت عنوان ششم را در لیگ برتر به دست آورد که دستاورد بزرگی برای این بود.

سرمربی جدید و باتجربه گل‌گهر سیرجان در تیم‌های زیادی از جمله ذوب‌آهن، پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان، پیکان تهران، داماش گیلان و... در لیگ برتر سابقه کار کردن دارد و حالا ماجراجویی تازه‌ای را در گل‌گهر سیرجان آغاز خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر