تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

زمان نخستین بازی طارمی برای اینتر مشخص شد

اینتر قرار است 6 روز دیگر و در نخستین بازی پیش فصل، به مصاف لوگانو سوئیس برود.

اقتصاد۲۴- اینتر به رسم چند سال اخیر، همواره در اردوی پیش فصل خود، امسال نیز یک بازی دوستانه را برابر لوگانو سوئیس برگزار خواهد کرد. طبق اعلام پاسکوالو گوارو، خبرنگار نزدیک به نراتزوری، دو تیم قرار است ۱۷ جولای به مصاف هم بروند.

این بدان معناست که اینتر ۶ روز دیگر در این مسابقه به مصاف حریف سوئیسی خود می‌رود و احتمال حضور مهدی طارمی در این مسابقه نیز بسیار زیاد است. البته باید ابتدا منتظر معارفه رسمی مهاجم ایرانی در روز شنبه و همزمان با آغاز تمرینات این تیم بمانیم.

لائوتارو مارتینز باید چند روز دیگر در فینال کوپا آمه ریکا به مصاف کلمبیا برود، مارکوس تورام و آرناتوویچ نیز در تفریحات پس از یورو به سر می‌برند. این یعنی اینکه طارمی تنها مهاجم اینتر در مقطع فعلی است و او می‌تواند از همان ابتدا، خودش را در ترکیب نراتزوری نشان دهد.


بیشتر بخوانید:  اعلام زمان رونمایی رسمی اینتر از مهدی طارمی


اینتر سپس در تاریخ ۲۲ جولای به مصاف پرگولیتزه، تیمی در سری C ایتالیا می‌رود. پس از آن، بازی‌های تدارکاتی اصلی افعی‌ها آغاز می‌شود و آن‌ها ششم مرداد با لاس پالماس و دوازدهم مرداد با پیزا دیدار می‌کنند.

در ادامه، افعی‌ها هفدهم مرداد در استادیوم یوپاور مونزا، به مصاف الاتحاد عربستان می‌روند و بالاخره اینکه در ۲۱ مرداد و در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، با چلسی روبرو می‌شوند.

ارسال نظر