تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۳
در بازار سرمایه چه خبر است؟

وضعیت بازدهی نماد‌های بورس در سومین هفته تیر ۱۴۰۳ + اینفوگرافی

بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته سوم تیر نشان می‌دهد که سهام «پارسیان» با افزایش ۳۰ درصدی بیشترین بازدهی و «آینده» با افت ۱۴ درصدی کم‌بازده‌ترین سهام بورس در این هفته بوده‌اند.

اقتصاد۲۴-  بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته سوم تیر ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که سهام پارسیان توانسته است در این هفته با رشد ۳۰ درصدی، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند و با ارزش ۳۹۰ تومان معامله شود.
خفنر نیز دیگر سهمی بود که در این هفته بازدهی مثبتی از خود بر جای گذاشت؛  به نحوی که این سهم در این هفته ۲۸ درصد افزایش قیمت داشته است. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته خفنر به قیمت ۷۵۸ تومان رسیده است.  کرومیت، فالوم و دامین نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در هفته سوم تیرماه بازدهی بالایی را از خود بر جای گذاشتند. 

کمترین بازدهی نمادها در هفته سوم تیر

در طرف مقابل، اما در جریان بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام، روشن شد که ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده، کمتر بوده است؛ به طوری‌که آینده و سکارون با افت ۱۴ درصدی بیشترین کاهش قیمت را میان رقبای خود در بازار سهام ثبت کردند.  وهنر و زماهان نیز دیگر سهام کم‌بازده هفته سوم تیر بودند و با کاهش به ترتیب ۱۳ و ۱۲ درصدی به ۵۴۷ و ۲۶۸۰ تومان رسیدند. همچنین لخانه نیز در این هفته ۱۱ درصد افت قیمت داشت و قیمت ۱۳۸۱ تومان را روی تابلو ثبت کرده است.

ارسال نظر