تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

خرید جنجالی استقلال وارد تهران شد +عکس

رسانه‌های اهل کشور بوسنی از ورود آلمدین زیلیکیچ به تهران و هم تیمی شدن او و ودران کیوسفسکی خبر داده‌اند.

اقتصاد۲۴- رسانه فاکتور بوسنی با انتشار تصویری از آلمدین زیلیکیچ در فرودگاه سارایوو، از آخرین عکس یادگاری او پیش از سفر به ایران خبر داده و به نظر می‌رسد که این بازیکن اکنون در تهران اقامت داشته باشد. این رسانه با تیتر «زیلیکیچ و کیوسفسکی در باشگاه جدید خود هم‌تیمی خواهند بود»، هیچ اشاره‌ای به عدم تمایل آبی‌ها به جذب این دو بازیکن نکرده است.

فاکتور نوشته است: اسامی شناخته شده‌ای از فوتبال بوسنی و هرزگوین، آلمدین زیلیکیچ و ودران کیوسفسکی، به تیمی در ایران پیوستند. در واقع، این دو بازیکن از امروز رسماً به باشگاه استقلال پیوسته‌اند. مدتی است که درباره این انتقال صحبت می‌شد، اما اکنون با تأیید رسمی مشخص شد که زیلیکیچ و کیوسفسکی در چالش‌های جدیدی با هم خواهند بود. این اطلاعات توسط آژانس فوتبال نت که در این انتقال با شرکای خود همکاری داشته است، به فاکتور تأیید شده است.

زیلیکیچ قبل از پرواز به ایران در سارایوو، در کنار دوستان و همکاران خود حضور داشت و تصویری به یادگار گرفت. او در ماه مارس امسال قرارداد خود را با باشگاه سارایوو فسخ کرد و از آن زمان بدون تیم بود. این بازیکن پیش‌تر در تیم‌های المپیا، بوراتس، توزلا سیتی، اسلوبودا، گوریتسا و نووی پازار بازی کرده بود. او با بوراتس و المپیا قهرمان بوسنی و هرزگوین و اسلوونی شده بود و اکنون با یک چالش جالب روبروست.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر