تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

پرسپولیس بی‌خیال آقای گل شد

پرسپولیس دیگر تمایلی به مذاکره با علی علیپور ندارد.

اقتصاد۲۴- علی علیپور آن قدر برای ثبت قرارداد با پرسپولیس تعلل کرد که به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس تمایل ابتدایی خود را برای همکاری با این بازیکن از دست داده است. باشگاه پرسپولیس توقع داشت این بازیکن با توجه به این که در تمام سال‌های اخیر مدعی شده بود علاقمند به بازگشت به پرسپولیس است، در روز‌هایی که با او وارد مذاکره شدند و باشگاه تا حد زیادی تحت فشار بود، کمی انعطاف نشان داده و این همه معطل نکند. اما علیپور پس از اولین جلسه با مدیران باشگاه و اعلام این که باید فکر کند، پاسخ قطعی به باشگاه نداد و پس از آن نیز برای چند روز اصلا تماس باشگاه را بی پاسخ می‌گذاشت. درنهایت نیز در آخرین مذاکره‌ای که با بادامکی داشت اعلام کرد تا روز سه شنبه به او فرصت داده شود چرا که ممکن است پیشنهادی از پرتغال دریافت کند.


بیشتر بخوانید: آغاز مذاکره پرسپولیس با آقای گل


موضوعی که اسباب ناراحتی مدیران پرسپولیس را فراهم آورده. چرا که آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند علی علیپور بازیکنی باشد که بخواهد این همه مدت انتقال به پرسپولیس را به تاخیر بیاندازد. از این رو احتمال می‌رود پرسپولیسی‌ها قید ادامه مذاکره با علیپور را بزنند.

با تمدید قرارداد عیسی آل کثیر و اضافه شدن مهدی عبدی، احتمالا باشگاه پرسپولیس سراغ جذب یک مهاجم گلزن خارجی خواهد رفت و دیگر منتظر علی علیپور نخواهد ماند.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر