تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

ستاره استقلال قراردادش را تمدید کرد

روزبه چشمی قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.

اقتصاد۲۴- پس از پایان لیگ برتر، قرارداد تعداد زیادی از ستاره‌های استقلال به پایان رسید که روزبه چشمی نیز یکی از این نفرات بود. مهره‌ای کلیدی و ارزشمند در خط دفاعی آبی پوشان که در فصول گذشته، بازیکن مورد اعتماد کادرفنی بوده و در اکثر بازی‌های تیم نیز از ابتدا به میدان رفته است.

پس از پایان قرارداد روزبه، مدیران استقلال نیز تلاش خود برای حفظ این بازیکن را آغاز کردند که البته جلسات اولیه بدون نتیجه به پایان رسید و، ولی در ادامه و پس از نشست‌هایی که میان طرفین برگزار شد، توافق نهایی صورت گرفت و همان‌طور که پیش از این نیز در ورزش سه خبر داده بودیم، چشمی برای تمدید، با مدیران به توافق رسید.

باشگاه استقلال با انتشار این خبر، درخصوص ماندگار شدن کاپیتان دوم تیم نوشت: روزبه چشمی مدافع هافبک باتجربه و ارزشمند تیم فوتبال استقلال، امروز پس از جلسه با فرشید سمیعی، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد تا در فصل پیش روی هم آبی‌های پایتخت را همراهی کند.


بیشتر بخوانید: دوازده بازیکن استقلال رفتنی شدند!


بدین ترتیب، خیال جواد نکونام بابت حفظ یکی از ستاره‌های تیمش راحت شده است. روزبه چشمی یکی از ستون‌های اصلی در تفکرات سرمربی استقلال بود و نام او در صدر لیست تمدیدی‌های باشگاه از سوی کادرفنی قرار داشت و در نهایت نیز او برای یک فصل دیگر در تیم ماندگار شد.

با تمدید قرارداد چشمی، حالا می‌توان گفت که از میان ستاره‌های اصلی تیم، فعلا وضعیت صالح حردانی، محمدحسین مرادمند و آرش رضاوند برای فصل بعد نامشخص است. البته استقلال برای حفظ سیدحسین حسینی، نیازمند مذاکره و فعال کردن قرارداد سال آینده این بازیکن است.

لازم به ذکر است که پیش از این، قرارداد آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی نیز تمدید شده بود که البته جلالی برای سپری کردن دوران سربازی، راهی ملوان خواهد شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر