تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

ادامه ناکامی‌های پرسپولیس در جذب بازیکن

باشگاه سپاهان به توافق نهایی با آلومینیوم اراک و بازیکن ملی‌پوش این تیم دست یافت.

اقتصاد۲۴- باشگاه سپاهان در روز‌های گذشته تلاش بیشتری نسبت به پرسپولیس برای جذب مهدی لیموچی انجام داد و شرایط بهتری برای انجام این انتقال فراهم کرد و پیشنهادی مورد قبول باشگاه آلومینیوم اراک را روی میز گذاشت تا در نهایت بتواند این مهره کلیدی ایرالکو را به خدمت بگیرد.

مهدی لیموچی در فصل اخیر ۶ گل و ۸ پاس گل در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به ثبت رساند و دو پنالتی هم گرفت تا این عملکرد درخشان در سمت چپ خط هجومی آلومینیوم اراک، او را تبدیل به یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالات کند و در حالی که بحث حضورش در پرسپولیس مطرح بود، این بازیکن سپاهان راهی سپاهان شد.

باشگاه سپاهان در رقابت با پرسپولیس برای جذب مهدی لیموچی و رضایت باشگاه آلومینیوم اراک، پیشنهاد و شرایط بهتری داشت و پس از چندین مرحله مذاکره شفاهی و حضوری، در نهایت این بازیکن را به خدمت گرفت و فقط رونمایی از این بازیکن باقی مانده است.


بیشتر بخوانید: آخرین خبر از انتقال پدیده لیگ برتر به پرسپولیس


لیموچی که تجربه حضور در قشقایی شیراز، فولاد خوزستان، پیکان و آلومینیوم را دارد، طی دو سال اخیر شرایط خوبی زیر نظر سید مجتبی حسینی داشت و در جمع اراکی‌ها مثمر ثمر ظاهر شد تا به تیم ملی هم برسد و در دو اردوی اخیر حاضر باشد و حالا هم سر از سپاهان دربیاورد.

باشگاه سپاهان توافق نهایی را با آلومینیوم اراک و لیموچی انجام داده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، تا ۲۴ ساعت آینده، به طور رسمی از این بازیکن رونمایی می‌کند و او هم در تمرینات طلایی پوشان حاضر می‌شود.

لیموچی در نیم‌فصل هم مورد توجه سپاهان قرار داشت که آلومینیوم اراک اجازه جدایی را به این بازیکن نداد، اما در نهایت اکنون شرایطی به وجود آمد که طی تفاهم‌نامه سه جانبه، این انتقال نهایی شده است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر