تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

استقلال ادعای حردانی را رد کرد

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، ادعاهای صالح حردانی را تکذیب کرد.

اقتصاد۲۴- مجادله میان باشگاه استقلال و صالح حردانی، وارد فاز جدیدی شده است. پس از اتمام قرارداد این بازیکن، آبی‌ها در پی تمدید قرارداد او بودند، ولی تاکنون هیچ توافقی بین طرفین صورت نگرفته که البته گفته می‌شود پیشنهاد سپاهان به این بازیکن، باعث شده تا او برای تمدید قراردادش دچار تردید شود.

در این میان و طی روز‌های اخیر، اخباری درخصوص ارقامی که حردانی برای تمدید قراردادش رد کرده، در فضای مجازی منتشر شد. رقم‌هایی که نشان می‌داد استقلال بیشتر از سقف مورد نظرش حاضر شده به حردانی پرداخت کند، ولی در سمت مقابل، خود بازیکن این ادعا را رد کرده است.

ساعاتی پیش بود که حردانی با انتشار یک استوری نوشت: هواداران عزیز و فهیم استقلال؛ از روز اول اولویت من حضور در تیم استقلال بود. تا به امروزم به احترام شما صبر کردم و اهل بازار گرمی نبودم دوست داشتم با شما ادامه بدهم، ولی در طرف مقابل تلاشی ندیدم و واقعا تعجب میکنم از این همه خبر کذب و دروغ که باعث میشه من رو جلوی شما قرار بدهند. بنده مشکلی بابت تمدید قرارداد نداشتم فقط تنها صحبتم مثل بقیه بازیکنان دریافت مطالباتم بود.

این استوری با واکنش رسمی باشگاه استقلال مواجه شد و آبی‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای، مدعی شدند که دو برابر رقم قرارداد سال قبل حردانی را به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند و حتی اگر حردانی تنها منتظر دریافت مطالباتش است، آن‌ها اکنون نیز مشکلی برای تمدید قرارداد و پرداخت طلب این بازیکن ندارند.


بیشتر بخوانید: جدایی یک بازیکن از استقلال قطعی شد


در متن اطلاعیه استقلال آمده است:

در روز‌های اخیر شایعات و اخبار نادرست زیادی در خصوص برخی از بازیکنان حاضر در لیست تمدید تیم فوتبال استقلال مطرح شده است.

یکی از این اسامی، صالح حردانی مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال است. صالح حردانی از اولین بازیکنانی بود که با او برای تمدید قرارداد مذاکرات انجام شد و باشگاه استقلال رقم قابل توجهی (با افزایش بیش از صد درصد نسبت به قرارداد فصل پیش) را به ایشان برای تمدید پیشنهاد داد و قرار شد دقایقی قبل از امضای قرارداد جدید کلیه مطالبات نامبرده به حساب ایشان واریز و متعاقبا قرارداد امضا شود که متاسفانه نهایتا حردانی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت.

حال در صورتی که صالح حردانی با رقم پیشنهادی باشگاه استقلال موافق است، باشگاه استقلال آماده پرداخت کلیه مطالبات نامبرده همزمان با انعقاد قرارداد در سریع‌ترین زمان ممکن است.

ارسال نظر