تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۴ تير ۱۴۰۳

شوک جدید به پرسپولیس

دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک سرخ‌ها از این تیم جدا شد و قصدی نیز برای مذاکره و گفتگوی مجدد برای ادامه همکاری ندارد!

 اقتصاد۲۴-بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، طی هفته‌های اخیر صحبت زیادی درباره احتمال بازگشت دوباره وی به پرسپولیس شکل گرفته بود. موضوعی که شماره یک پرسپولیس نیز در چند مرحله نسبت به آن چراغ سبز نشان داد.

 شماره یک تیم ملی به انتهای مسیر با پرسپولیس رسیده است؛ او البته بعد از تصمیم به فسخ قرارداد و شرایطی که دنبال کرد، طی روز‌های اخیر به اشکال مختلف پیام خود را به مدیریت باشگاه برای تغییر این وضعیت اعلام کرد.

شاید نوع رفتار بیرانوند در تکرار فسخ قرارداد، اکنون به اشتباهی نابخشودنی بین جمعی از هواداران این تیم تبدیل شده باشد و درصدی از آن‌ها به دنبال طرد وی هستند، اما عامه هواداران این تیم با توجه به کاریزما و کیفیت شماره یک ملی‌پوش ایران که طی تورنمنت‌های اخیر عضوی ثابت و تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی و همچنین پرسپولیس بوده، ادامه حضور وی را طلب می‌کردند؛ آن‌هم در روز‌هایی که نه تنها ستاره‌های این تیم یکی پس از دیگر در حال جدایی هستند که از جذب نفرات تاثیرگذار نیز ناکام بوده‌اند.

با این شرایط و در حالیکه باشگاه پرسپولیس پرونده‌ای در کمیته تعیین وضعیت در خصوص تخطی گلر تیمش از قرارداد به جریان انداخته و قرار است رای آن اعلام شود، علیرضا بیرانوند با مشاهده عدم تمایل باشگاه برای ادامه گفتگو و همکاری، دقایقی پیش تصمیم نهایی خود را گرفت.

بیرانوند که بعد از فسخ قرارداد مذاکراتی با تراکتور داشته تا در فصل پیش رو او نیز در آستانه هم‌تیمی شدن با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در تبریز باشد، اکنون اکی نهایی را به مدیران تراکتور اعلام کرده تا احتمالا طی ساعات آتی از این انتقال نیز زنوزی رونمایی کند.

با این حال این تصمیم در شرایطی از سوی علیرضا بیرانوند نهایی شده که باشگاه پرسپولیس مدعی است قادر به اثبات تخلف گلر خود در عبور از قرارداد با این باشگاه خواهد بود و این موضوع می‌تواند با محرومیت احتمالی‌اش در صورت شکست در پرونده همراه باشد.

بیرانوند، اما خطر محرومیت احتمالی را نیز به واسطه عدم تمایل باشگاه پرسپولیس برای مذاکره دوباره و بازگشت به جان خریده و با این شرایط انتقال وی به تراکتور به مرحله نهایی نزدیک شده و باید منتظر اعلام رسمی آن از سوی مدیران سرخ‌های تبریزی بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر