تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

یک پرسپولیسی دیگر در لیست تراکتور

باشگاه تراکتور با بشار رسن هم وارد مذاکره شده تا او را جذب کند.

اقتصاد۲۴-تراکتور تبریز پس از امضای قرارداد با ۳ ستاره پرسپولیس و جذب مهند علی مهاجم تیم ملی عراق، حالا در اندیشه جذب یکی دیگر از ستارگان سابق پرسپولیس است. بشار رسن، هافبک عراقی سابق پرسپولیس این روز‌ها مورد توجه تراکتور قرار گرفته و مشغول مذاکره با این تیم است. تراکتوری‌ها تاکنون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را از پرسپولیس جذب کرده‌اند و امیدوار هستند تا یک ستاره سابق پرسپولیس را هم به ترکیب خود اضافه کنند. باوجود مذاکره با بشار، تراکتوری‌ها هنوز با این هافبک عراقی به توافق نرسیده‌اند.

دوران پرافتخار بشار رسن در پرسپولیس

بشار رسن ۴.۵ سال عضو پرسپولیس بود و با درخشش در ترکیب سرخ‌ها به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شد. او ۱۰۴ بازی برای پرسپولیس انجام داد و آمار ۵ گل و ۱۱ پاس گل را ثبت کرد و ۲ گل هم در داربی مقابل استقلال به‌ثمر رساند. او با پرسپولیس ۴ بار قهرمان لیگ برتر شد و پس از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به جدایی و حضور در القطر گرفت و راهی لیگ ستارگان شد.

درخشش در لیگ ستارگان با القطر و المرخیه

بشار رسن پس از ترک پرسپولیس در لیگ ستارگان قطر حضور داشته و در این کشور هم روز‌های خوشی را سپری کرده است. او ۶۹ بازی برای القطر انجام داد و آمار ۹ گل و ۱۷ پاس گل را به‌ثبت رساند. این هافبک اخیرا به‌طور قرضی راهی تیم المرخیه شد و گرچه با این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد، ولی در ۱۱ بازی آمار ۳ گل و ۳ پاس گل را داشت و از نظر فردی در شرایط خوبی بود.

این هافبک ۲۷ ساله سابقه انجام ۵۰ بازی برای تیم ملی عراق و زدن ۲ گل را هم دارد و حالا به یکی از گزینه‌های خط میانی تراکتور تبدیل شده است.

ارسال نظر