تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۹ تير ۱۴۰۳

بازداشت چند مسئول به دلیل ⁧تخلف انتخاباتی⁩ در این شهر

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد مدعی بازداشت فرماندار باشت، معاون فرماندار و نماینده هیات نظارت در شهرستان به دلیل ⁧تخلف انتخاباتی⁩ شده است.

اقتصاد ۲۴- غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد مدعی بازداشت فرماندار باشت، معاون فرماندار و نماینده هیات نظارت در شهرستان به دلیل ⁧تخلف انتخاباتی⁩ شده است.

تاجگردون مدعی شد: خبری آمد که بنظر میرسد صحت داشته باشد و آن این است که با ورود نهاد‌ها فرماندار باشت، معاونش و نماینده هیات نظارت شهرستان بدلیل تخلفات شدید در انتخابات تفهیم اتهام شده و روانه زندان شدند تا فرایند قانونی و حقوقی لازم طی شود.


بیشتر بخوانید: یک حقوق‌دان: کاندیداتوری قالیباف در انتخابات خلاف قانون بود


نماینده گچساران ادعا کرد: آنچنان که همگان میدانند و واضح و مبرهن بود همین اتفاق در زمان انتخابات مجلس صورت گرفت و ده‌ها پرونده مفتوح است. در آن زمان بدلایل متعدد، منجمله تلخ نشدن کام مردم برای پیروزی قاطع در مجلس از بیان موضوع و ادامه آن خودداری کردیم، ولی یقین داشتم نهاد‌ها حقوق حقه مردم را فراموش نکرده و اینک خواهشمندم با قاطعیت موارد را به سرانجام رسانده و پرونده‌های مفتوح را در دو شهرستان گچساران و باشت به سرانجام رسانند.

منبع: برترین ها
ارسال نظر