تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

خداحافظی یک ستاره ملی پوش با استقلال

مدیرعامل ملوان می‌گوید که شکوری به این باشگاه اعلام کرده که پس از صحبت با مهدی تاج از سمت خود در فدراسیون استعفا داده است.

اقتصاد۲۴-رامبد رشیدی‌راد، مدیر عامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص آخرین وضعیت حضور ابراهیم شکوری در ملوان به عنوان یکی از دستیاران سعید دقیقی اظهار کرد: ابراهیم شکوری به باشگاه اعلام کرده که پس از صحبت با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از سمت خود که ریاست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است، استعفا کرده و قصد دارد در کنار سعید دقیقی قرار بگیرد. او به فدراسیون گفته که دیگر قادر به ادامه همکاری نیست و قصد دارد وارد کار‌های فنی شود.

وی ادامه داد: اینکه شکوری کارش با فدراسیون در چه مرحله‌ای است را نمی‌دانم و باید از خودش پرسید، اما قبل از رسمی شدن قراردادش با ملوان باید کار‌های خود را در فدراسیون انجام دهد تا بتواند فصل جدید یکی از مربیان ملوان در کنار سعید دقیقی باشد.

مدیرعامل ملوان در خصوص غیبت ابوالفضل جلالی مدافع سابق استقلال که برای سپری کردن دوران خدمت سربازی قصد داشت به ملوان برود، ولی در چند جلسه تمرینی نخست این تیم حاضر نشد، گفت: جلالی با سرمربی تیم صحبت کرد و مرخصی دو، سه روزه از دقیقی گرفته است و ان‌شاءالله از امروز به جمع ملوانی.‌ها اضافه می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر