تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

۲ پرسپولیسی دیگر در لیست خرید یحیی گل‌محمدی

گل محمدی سرمربی فولاد خوزستان تصمیم به جذب دو بازیکن جوان تیم پرسپولیس را دارد.

اقتصاد۲۴-یحیی گل‌محمدی در سال‌های سرمربیگری در پرسپولیس نگاهی هم به آکادمی داشت و سعی می‌کرد در طول فصل دقایقی هم به بازیکنان جوان اختصاص دهد. در طی چند فصل بازیکنانی هم در این میان شناخته شدند که مهمترین آن‌ها امیررضا رفیعی بود که چند بازی به عنوان جانشین بیرانوند خوب کار کرد.

دو بازیکنی که سال گذشته با نظر او به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شدند، محمد بادپا و میلاد سورگی بودند. میلاد سورگی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرد و حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی کرد و وینگر مورد علاقه یحیی در آکادمی سرخپوشان بود.

حالا یحیی گل محمدی، به عنوان سرمربی فولاد، بعد از جذب علی نعمتی در نظر دارد این دو بازیکن جوان را نیز به تیم خودش بیاورد. محمد بادپا مهاجم و ۲۰ ساله است و فصل پیش در سه بازی به عنوان یار تعویضی فرصت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را پیدا کرد.

اما میلاد سورگی شناخته شده‌تر است و در ۲۲ سالگی حتی فرصت فیکس شدن در ترکیب پرسپولیس را پیدا کرد. این وینگر بیرجندی فصل پیش ده بازی برای سرخ‌ها انجام داد و در زمان حضور یحیی بخت بیشتری برای بازی داشت و به نظر می‌رسد باتوجه به ترافیک خط میانی پرسپولیس، در فولاد می‌تواند فرصت بهتری داشته باشد.ممکن است پرسپولیس این دو بازیکن جوان را به صورت قرضی یا قطعی آزاد کند و بنابراین بادپا و سورگی دو ورودی جدید فولاد خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظر