تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

آخرین وضعیت محل میزبانی استقلال و پرسپولیس

هدایت ممبینی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه‌های ایران صحبت کرد.

اقتصاد۲۴- میزبانی باشگاه‌های تهرانی به دلیل قدیمی بودن استادیوم‌ها به یک چالش بزرگ تبدیل شده و باتوجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی، احتمالا بازی‌های زیادی در ورزشگاه تختی برگزار شود.

هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون در مورد جلسه جدیدشان در خصوص استادیوم‌ها گفت: امروز هشتمین جلسه‌ای بود که بابت استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ داشتیم. خوشبختانه این انگیزه در همه باشگاه‌ها وجود دارد. امیدوارم بتوانیم به نقطه‌ای که الزامات ای‌اف‌سی هست برسیم. ما رشد خوبی داشتیم و نسبت به فصل قبل تفاوت‌ها را احساس خواهیم کرد.

او ادامه داد: ورزشگاه‌های در اختیار ما به روز دنیا نیست. ما با استاندارد‌ها خیلی فاصله داریم، ولی اینکه بتوانیم الان همه ورزشگاه‌ها را به سطح بین‌المللی برسانیم خیلی سخت است. ما تلاش می‌کنیم ضعف‌های عمده مثل چمن و نور را برطرف کنیم. ما امیدواریم که مسئولان عمرانی وزارت ورزش ورزشگاه‌هایی با استاندارد روز دنیا بسازند که مخصوص فوتبال باشد. در خیلی جا‌های دنیا دیگر پیست تارتان را نداریم و فاصله ۲۰، ۳۰ متری تماشاگر تا زمین منسوخ شده.


بیشتر بخوانید: جنجال جدید در فوتبال ایران


او در مورد ورزشگاه آزادی گفت: ما یک سال و خرده‌ای درگیر بازسازی ورزشگاه آزادی هستیم، ولی حرکت برای ما رضایت بخش نیست. ما انتظار بیشتری داریم از ورزشگاه ملی مملکت با این همه مسابقه که داریم. امسال لیگ نخبگان و بازی‌های ملی را داریم و انتظار بیشتری داشتیم.

ممبینی در مورد برگزاری بازی‌ها در تختی گفت: ما در پایتخت باید یک ورزشگاه کنار آزادی داشته باشیم. باید معایب ورزشگاه تختی را برطرف کنیم تا این ورزشگاه به این دو باشگاه کمک کند. دوستان در شرکت توسعه و تجهیز قول دادند تا ورزشگاه آزادی زودتر برسد.

او در مورد ورزشگاه دستگردی توضیح داد:، چون نمی‌توانیم در ورزشگاه دستگردی تماشاگر داشته باشیم، بازی‌ها در این استادیوم برگزار نمی‌شود و اصلا برای فوتبال ما زشت است.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر