تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

معاون رئیسی مشاور اقتصادی مسعود پزشکیان می‌شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ما به عنوان مشاور حتما در خدمت دکتر پزشکیان خواهیم بود، گفت: قرار بر این شد تا در باب مواردی که ایشان صلاح بدانند، مجددا خدمتشان برسیم.

اقتصاد۲۴- داوود منظور پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب، اظهار کرد: با توجه به جابه‌جایی دولت، لازم بود که در ارتباط با وضع موجود و مسائلی که قاعدتا در چند ماه آینده دولت با آن مواجه خواهد شد گزارشی را خدمت دکتر پزشکیان، ارائه بدهیم. در این دیدار نیز تیم اقتصادی دولت منتخب حضور داشتند و گزارشی را در خصوص مسائل بودجه جاری کشور، بودجه عمومی و نیز در ارتباط با بودجه هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه دادم.

وی در خصوص موضوعات مطرح در این دیدار، گفت: در مورد موضوعاتی چون، سیاست‌گذاری اقتصادی و مسائل مهمی که به ویژه امروز پیش رو است، مانند خرید تضمینی گندم، موضوع هدفمندسازی و پرداخت یارانه‌ها، مساله بودجه عمومی و در واقع پرداخت‌های جاری و تملک بودجه عمومی در این جلسه مطرح و درباره تصویری که تا پایان سال از این موارد وجود دارد نیز نکاتی بیان کردیم.

منظور افزود: در ادامه دکتر پزشکیان سوالاتی در خصوص خرید تضمینی گندم و سایر مسائل پرسیدند که ما هم برای ایشان توضیح دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان مشاور حتما در خدمت دکتر پزشکیان خواهیم بود و قرار بر این شد تا در باب مواردی که ایشان صلاح بدانند، مجددا خدمتشان برسیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر