تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

شوک دوباره به استقلال + عکس

خبرنگار مطرح فرانسوی مدعی شد که کاکوتا پیشنهاد استقلال را رد کرده است.

اقتصاد۲۴- در شرایطی که اخبار مثبتی از مذاکرات میان استقلال و گائل کاکوتا، بازیکن سابق چلسی و فعلی آمینس فرانسه به گوش می‌رسید، اما اکنون خبرنگار مطرح فرانسوی در تازه‌ترین به روز رسانی ها، مدعی شده که این بازیکن پیشنهاد آبی‌ها را رد کرده است.

استقلال که سالهاست از مشکل بزرگی در خط میانی و وجود یک هافبک تهاجمی رنج می‌برد، برای رفع این مشکل، به سراغ گائل کاکوتا، بازیکن اهل کنگو رفته بود. آبی پوشان امیدوار بودند تا بتوانند این بازیکن باکیفیت را از تیم آمینس خریداری کنند که در لیگ دو فرانسه حضور دارد.

آنگونه که از باشگاه استقلال خبر می‌رسید، مذاکرات اولیه بین طرفین نیز مثبت پیش رفته بود و حتی امروز نیز فرشید سمیعی بدون اشاره به نام کاکوتا، مدعی شد که کار‌های مربوط به جذب یک بازیکن خارجی نیز ۷۰ تا ۸۰ درصد پیش رفته است، ولی اکنون از فرانسه اخبار دیگری به گوش می‌رسد.



سانتی آئونا، خبرنگار مطرح فرانسوی رسانه فوت مرکاتو، در توئیتی از رد پیشنهاد آبی پوشان توسط ملی پوش کنگویی خبر داد. آئونا نوشت: علیرغم علاقه شدید استقلال به گائل کاکوتا، این بازیکن علاقه‌ای به این مقصد ندارد.



علاوه بر آئونا، یک خبرنگار اهل کنگو نیز از رد شدن پیشنهاد آبی‌ها خبر داده است. امری کابونگو، در توئیتی نوشته است: علیرغم علاقه باشگاه ایرانی، گائل کاکوتا علاقه‌ای به عقد قرارداد با استقلال نداشت!



خبری که توسط رسانه کنگویی لئوپارد لیدر نیز تأیید شده است. باید دید که واکنش باشگاه استقلال به این موضوع چه خواهد بود و آیا آبی‌ها برای جذب کاکوتا تلاش مجددی را آغاز خواهند کرد یا حضور این بازیکن در استقلال منتفیست.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر