تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

سورپرایز بزرگ المپیک پاریس؛ بازگشت سلین‌دیون به صحنه

سلین دیون؛ خواننده کانادایی، قصد دارد پس از مدت‌ها دوری از صحنه به‌دلیل مبارزه با بیماری نادر سندرم شخص سفت، در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اجرای زنده داشته باشد.

اقتصاد۲۴- سلین دیون، خواننده کانادایی، قصد دارد پس از مدت‌ها دوری از صحنه به دلیل مبارزه با بیماری نادر سندرم شخص سفت، در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اجرای زنده داشته باشد.

سلین دیون قرار است به صحنه بازگردد و شایعاتی مبنی بر اجرای او در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک در روز جمعه به گوش می‌رسد. اگر این اتفاق بیافتد، این اجرا اولین اجرای دیون از دسامبر ۲۰۲۲ خواهد بود؛ زمانی که به دلیل مبتلا شدن به سندروم استیف پرسن یا اس‌پی‌اس مجبور شد برنامه تور‌های خود را متوقف کند و درمان را آغاز کند.

دیون روز دوشنبه وارد پاریس شد و در هتل رویال مونسو در نزدیکی شانزه‌لیزه اقامت دارد. جالب اینجاست که لیدی گاگا، یکی دیگر از اجراکنندگان احتمالی در مراسم افتتاحیه المپیک نیز در همین هتل اقامت دارد.

این خواننده مشهور و پرطرفدار در ماه آوریل در مصاحبه‌ای با ووگ فرانسه به بازگشت خود اشاره کرد و گفت: «من انتخاب کرده‌ام که با تمام جسم و روحم، از سر تا پا، با یک تیم پزشکی کار کنم. می‌خواهم تا جایی که می‌توانم تلاش کنم. هدف من این است که دوباره برج ایفل را ببینم!»

او همچنین به تلاش‌های روزانه‌اش برای به دست آوردن قدرت بدنی اشاره کرد: «چهار سال است که با خودم می‌گویم که برنمی‌گردم، آماده‌ام، آماده نیستم... باید دید که چه می‌شود. نمی‌دانم... بدنم باید به من بگوید.»


بیشتر بخوانید: سلین دیون دیگر آواز نمی خواند!


احتمالا سلین دیون مقابل برج ایفل اجرا خواهد داشت، زیرا مراسم افتتاحیه در امتداد رود سن برگزار می‌شود که در نزدیکی تروکادرو، رو به برج به پایان می‌رسد. اولین بار است که مراسم افتتاحیه المپیک در خارج از استادیوم برگزار می‌شود و قرار است مکان‌های معروف پاریس با حضور ۳۵۰۰ بازیگر، رقصنده و نوازنده به نمایش درآیند.

دیون با المپیک غریبه نیست. او در افتتاحیه بازی‌های المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ «قدرت رویا» را اجرا کرد که رکوردشکن بود و ۳.۵ میلیارد نفر در سراسر جهان آن اجرا را تماشا کردند. او به تازگی هم اجازه داد که از صدایش در ویدیویی برای المپیکی‌های کانادایی با عنوان «شجاعت شکست‌ناپذیر» در کنار مایکل جی فاکس استفاده شود.

هواداران سراسر جهان بی‌صبرانه منتظر بازگشت احتمالی این خواننده مردمی هستند، و اگر این اتفاق بیافتد و سلین دیون روز جمعه در مراسم افتتاحیه حاضر شود، اجرای او برجسته‌ترین بخش از المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس خواهد شد.

منبع: برنا
ارسال نظر