تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

رفیق انتخاباتی قالیباف مشغول پروژه عمرانی بزرگ/ محمدرضا خوش کیش ، مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین سخت مشغول کار است!

مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین که چندی است رخت خود در جریان کارزار تبلیغات انتخابات به نفع قالیباف را از تن خارج کرده است، این روز‌ها سخت مشغول یک پروژه عمرانی بزرگ است، پروژه‌ای که ۷۰ درصد وجه آن را نقدی مطالبه می‌کند و به زغم خود می‌خواهد کارکنان صنعت بیمه را خانه‌دار کند؛ پروژه‌ای که جزئیاتی از آن منتشر نشده است!

اقتصاد ۲۴- مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین که در روز‌های انتخابات به نفع محمدباقر قالیباف یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری سخت مشغول فعالیت بود، از مدتی پیش به دنبال اجرای یک پروژه عمرانی بزرگ است.

به گزارش اقتصاد ۲۴ ، محمدرضا خوش کیش که سابقه حضور در هیات مدیره سازمان میادین میوه و تره بار را در کارنامه کاری خود دارد و سال گذشته بر کرسی مدیرعاملی یک شرکت تخصصی اتکایی به نام امین تکیه زده است، گویا در حوزه ساختمان سازی و بساز و بفروشی هم دستی بر آتش دارد، چرا که نام او پای یک قرارداد ساخت مسکن جهت خانه دار کردن کارکنان پرسنل صنعت بیمه کشور نیز دیده می‌شود.

این قرارداد که بر اساس آن قرار است به ساخت شهرکی برای اسکان جمعی از کارکنان صنعت بیمه اختصاص یابد، شامل ۶۲ قطعه زمین مسکونی و ۲۲ قطعه زمین تجاری با قیمت هر متر مربع بین ۳۷ تا ۴۴ میلیون تومان است.

به گزارش اقتصاد ۲۴ ، یکی از عجایب این قرارداد در بند طرف دوم تفاهم‌نامه خرید و فروش و ساخت و ساز نوشته شده است. در بند دوم نام برخی مدیران شرکت بیمه اتکایی امین به وضوح آمده و از آن‌ها به عنوان کارگزار فروش یک هیأت امنا نام برده شده است که البته و از قضا خوش‌کیش در این پروژه خود به عنوان هیأت امنای این قرارداد قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: بحران دستاوردسازی به سبک غیرتخصصی‌ترین مدیرعامل اتکایی در بیمه اتکایی امین


در بند دوم نوشته شده که طرف دوم یا همان کارگزار فروش که به نمایندگی از کارگزار (دلال) فروش یک هیأت شامل افراد؛ ۱-) حسین اشرفی ۲-) نفیسه اصغرنیا ۳-) علی اصغر اخوان {همگی مدیران بیمه اتکایی امین} تشکیل شده، جهت هماهنگی و تنظیم قرارداد فی مابین متقاضیان خرید و مالکین برای هر قطعه زمین جداگانه اقدام می‌کنند. متقاضیان این شهرک عمدتا از کارکنان پرسنل صنعت بیمه کشور هستند.

«خوش کیش» به عنوان یکی از «شاهدان و همراهان اجرای طرح» در حالی وارد این پروژه شده است که پیش از این در سوابق فعالیتش، نشانی از ساخت و ساز دیده نمی‌شود. از چگونگی اجرای این قرارداد و شروع عملیات عمرانی این پروژه فعلا خبری در دست نیست، اما آنچه آن را اهمیت می‌بخشد، دریافت ۷۰ درصد وجه معامله به صورت نقدی است که نشان می‌دهد مجریان پروژه، خیلی فوری به پول نیاز دارند.

سوالی که اکنون مطرح است، این است که مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین، چه نقشی در صنعت بیمه دارد که از طرف کارکنان آنها، قصد دارد خانه سازی کند؟ آیا کارکنان صنعت بیمه به ایشان برای خانه دار شدن، وکالت داده‌اند؟

ارسال نظر