تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳
بررسی بازار سهام در هفته اول مرداد ۱۴۰۳

بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس + اینفوگرافی

بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته اول مرداد نشان می‌دهد که سهام «رنیک» با افزایش ۲۰ درصدی پربازده‌ترین و «خاور» با افت ۱۶ درصدی کم‌بازده‌ترین سهام بورس در این هفته بوده‌اند.



اقتصاد ۲۴- بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته اول مرداد ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که سهام رنیک توانسته است در این هفته با رشد ۲۰ درصدی، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند و با ارزش ۱,۰۴۰ تومان معامله شود.



کایتا و سصوفی نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازدهی مثبتی از خود بر جای گذاشتند؛ به نحوی که این دو سهم در این هفته ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته کایتا به قیمت ۵۲۹۵ و سصوفی به ۴۲۵ تومان رسیدند. خپویش و غپونه نیز در این هفته دیگر سهم‌های پربازده بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید: چرا بازار سرمایه به ابطال مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی روی خوش نشان نداد؟/ نگاه دستوری به بورس در دولت جدید متحول خواهد شد


کمترین بازدهی نماد‌ها در هفته اول مرداد ۱۴۰۳

در طرف مقابل، اما در جریان بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام، روشن شد که ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده، کمتر بوده است؛ به طوری که خاور با افت ۱۶ درصدی کم‌بازده‌ترین نماد بورس در این هفته بوده است.



کساپا، واعتبار و دامین نیز دیگر سهام کم‌بازده هفته اول مرداد بودند که با کاهش ۱۴ درصدی روبه‌رو شده‌اند.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر