تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

مرد دیوانه زنش را کشت و با سنگ تکه تکه کرد!

مرد بی رحم که در جنایتی هولناک همسرش را کشته و جسد وی را با دستگاه فرز به ۴۰ تکه تقسیم کرده بود به نگهداری مادام العمر در بیمارستان روانی محکوم شد و قضات دادگاه وی را به خاطر جنایت بر میت به پرداخت دیه صرف امور خیریه محکوم کردند.


اقتصاد۲۴- مرد بی رحم که در جنایتی هولناک همسرش را کشته و جسد وی را با دستگاه فرز به ۴۰ تکه تقسیم کرده بود به نگهداری مادام العمر در بیمارستان روانی محکوم شد و قضات دادگاه وی را به خاطر جنایت بر میت به پرداخت دیه صرف امور خیریه محکوم کردند.

رسیدگی به این پرونده از دی ماه سال ۹۸ با شکایت دختری جوان آغاز شد. دختر جوانی به کلانتری قائم رفت و از ناپدید شدن مادر ۵۰ ساله‌اش به نام اعظم خبر داد و وی به ماموران گفت: وقتی به خانه امدم مادرم در خانه نبود. سراغش را از پدرم گرفتم، اما او می‌گوید مادرم برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است. اما من به حرف‌های پدرم مشکوک هستم. فرش‌های خانه شسته شده و قطره‌های خون روی در و دیوار نمایان است. پدرم سالهاست از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد و حالا می‌ترسم بلایی سر مادرم آمده باشد. با اظهارات دختر جوان ماموران به خانه پدری وی رفتند و مرد ۵۶ ساله به نام حامد تحت بازجویی قرار گرفت.

وی سعی داشت با دروغگویی‌هایش پلیس را گمراه کند، اما سرانجام به قتل فجیع همسرش اعتراف کرد.


بیشتر بخوانید:  روشن شدن تلفن همراه مقتول پس از ۱۰سال، راز قتل را فاش کرد


وی گفت:مدتی قبل پدرم فوت شد و من بر سر تقسیم ارثیه با همسرم اختلاف داشتم. همسرم می‌گفت باید هرچه زودتر ارثیه پدری را تقسیم کنیم، اما من مخالف بودم. ۴۵ روز قبل همسرم همراه دو مرد غریبه مرا به بیمارستان روانی برد و بستری کرد. من قبلاً هم سابقه ابتلا به بیماری روانی را داشتم. پس از ترخیص از بیمارستان به خانه بازگشتم، ولی بار دیگر غرغر‌های همسرم شروع شد. آخرین بار در غیاب دختر و پسرم با او درگیر شدم. همسرم تهدیدم کرد قصد دارد بار دیگر مرا در بیمارستان روانی بستری کند. به همین خاطر از کوره در رفتم و با دستانم او را خفه کردم. اما پس از قتل پشیمان شدم. نمی‌دانستم با جسد چه کار کنم. به همین خاطر آن را به داخل حمام کشاندم و قبل از اینکه دختر و پسرم سر برسند با چاقو و دستگاه فرز آن را به ۴۰ تکه تقسیم کردم. تکه‌ها را در کیسه‌های نایلونی بسته‌بندی کردم و با ماشین به جاده لواسان بردم و در حوالی گردنه قوچک رها کردم و به خانه بازگشتم.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این مرد، ماموران به بررسی پرداختند و بقایای جسد را پیدا کردند. حامد برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پس از بررسی‌های بالینی جنون وی را تایید کردند. با تایید دیوانگی این مرد پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای دم که قبلا درخواست قصاص را مطرح کرده بودند گفتند حالا که کارشناسان پزشکی قانونی جنون حامد را تایید کرده اند ما هم تابع قانون هستیم.

در پایان جلسه قضات دادگاه مرد بی رحم را به نگهداری مادام العمر در بیمارستان روانی محکوم کردند.

همچنین وی را به خاطر جنایت بر میت به پرداخت یک دهم دیه محکوم کردند تا صرف بدهی‌های قربانی شود. اما اگر قربانی بدهی نداشت این پول صرف امور خیریه شود.

منبع: رکنا
ارسال نظر