تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

نتایج خودروهای وارداتی اعلام شد

مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از اعلام نتایج خودرو‌های وارداتی و بارگذاری آن در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی از عصر امروز (شنبه) خبر داد.

اقتصاد۲۴- مهدی تقدسی ضمن اعلام این خبر اعلام کرد: نتایج هفدهمین مرحله از عرضه خودرو‌های وارداتی مشخص شده و در سایت سامانه یکپارچه خودرو‌ها بارگذاری شده است.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها ادامه داد: بدین ترتیب متقاضیانی که طی موعد مقرر، پنج اولویت از ٣۶ مدل خودروی عرضه شده مورد نظر خود را ثبت کرده بودند، از عصر امروز (شنبه) می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی به نشانی saleauto.ir از نتیجه تخصیص یا عدم تخصیص خود مطلع شوند.

وی تاکید کرد: مشتریانی که تخصیص به آن‌ها صورت گرفته‌است، پس از دریافت پیامک واریز وجه از سوی شرکت واردکننده خودروی خود، به مدت پنج روز فرصت خواهند داشت که واریز وجه را انجام دهند.


بیشتر بخوانید: اعلام زمان نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی


تقدسی تصریح کرد: چنانچه طی این مدت متقاضی واریز وجه خود را انجام ندهد، از لیست تخصیص حذف خواهد شد و برای مراحل بعدی، بایستی مجدد از ابتدا و با تعریف حساب وکالتی اقدام کند. همچنین با توجه به اینکه این مرحله از خودرو‌های وارداتی عرضه شده، آخرین فرصت برای ثبت درخواست خودرویی متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌ها و اولویت‌دار‌های مرحله اول) بوده است، چنانچه ثبت درخواست خودرویی نداشته‌اند (باتوجه به اینکه نسبت به متقاضیان جدید اولویت هم داشتند) نوبت‌هایشان دیگر از بین رفته و برای ثبت‌نام در مراحل بعدی عرضه، بایستی از ابتدا اقدام کنند؛ در حقیقت دیگر هیچ صف تخصیصی وجود ندارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر