تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

گل‌محمدی در فولاد؛ بازیکن نداریم

سرمربی فولاد می‌‎گوید که این تیم قرار است در دیداری دوستانه به مصاف شباب الاهلی برود.

اقتصاد۲۴- یحیی گل محمدی در گفتگویی که با دوربین باشگاه فولاد داشته، به تشریح وضعیت این تیم پرداخته است. او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: عرض سلام دارم خدمت همه هواداران عزیز. ما حدود ۱۰ روز پیش اردوی تهران خود را شروع کردیم و در این مدت سعی کردیم که هم وضعیت بدنی و هم وضعیت تاکتیکی تیم را بیشتر سر و سامان دهیم. تمرینات خوبی برگزار شد و بازیکنان با انگیزه کار خود را انجام می‌دهند. امسال توانستیم با پنج بازیکن قرارداد امضا کنیم. با این حال، با توجه به شرایط موجود، نیاز به تقویت بیشتری داریم. امسال کار سختی در پیش داریم و با همکاری باشگاه و مسئولین باشگاه این اتفاق افتاد و امیدوار هستیم که در روز‌های آینده نیز بتوانیم برای جذب بازیکنان بهتر اقدام کنیم.

گل محمدی درخصوص اردوی امارات نیز توضیح داد: پس فردا راهی اردوی امارات در دبی خواهیم شد و در آنجا با تیم شباب الاهلی دبی یک بازی داریم که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. حدود ۵ روز در آنجا تمرین خواهیم کرد و در نهایت یک بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت که حریف آن هنوز مشخص نیست. این برنامه اردوی ما است که حدود ۶ تا ۷ روز طول می‌کشد و بعد از آن خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کنیم.

وی گفت: سعی کردیم بازیکنانی که هم جوان‌تر هستند و هم به کار تیمی ما می‌آیند را جذب کنیم. در این توافقات باشگاه خیلی زحمت کشید و جا دارد از همه مسئولان باشگاه تشکر کنم. با این حال، هنوز نیاز به تقویت بیشتری داریم و کمبود بازیکن حس می‌شود. امیدوارم که بتوانیم مسیر نقل و انتقالات را به خوبی به پایان برسانیم.

سرمربی فولاد درخصوص برنامه این تیم در لیگ برتر نیز گفت: قرعه‌ای که ما در هفته اول داریم، بیرون از خانه است و با تیم خوبی بازی داریم. فکر می‌کنم که زیاد تفاوتی ندارد با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. مهم این است که بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم و در هفته‌های نخست امتیازات خوبی را جمع کنیم.


بیشتر بخوانید: یحیی گل‌محمدی به فولاد خوش آمدی! + عکس


گل‌محمدی درباره اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، گفت: من از هواداران تشکر می‌کنم. می‌دانم که سال‌های سختی را در چند سال گذشته گذرانده‌اند و روز‌های پراسترسی را به‌خصوص در هفته‌های آخر سپری کرده‌اند. خدا را شکر که این تیم توانست در هفته آخر نساجی را شکست دهد. این کار واقعاً سختی بود. مشکلات و فراز و نشیب‌های زیادی، به‌خصوص در سال گذشته، تیم را درگیر کرده بود. خدا را شکر با تلاش همه اعضای باشگاه، به‌خصوص کادر فنی خوبی که این تیم داشت، آقای ویسی و همکارانشان، علیرغم همه مشکلاتی که داشتند توانستند یک اتفاق خوب را رقم بزنند.

او در پایان اضافه کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم ساختار باشگاه را تغییر دهیم و مسیری را برویم که به باشگاه کمک کند تا دوباره به اوج خود بازگردد. البته این پروسه زمان‌بر است و نیاز به حمایت هواداران داریم. همچنین باید به این بازیکنان وقت و فرصت بیشتری داده شود تا بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

ارسال نظر