تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

کدام کارت های بازرگانی‌ رفع تعلیق شدند؟

طبق ابلاغیه صادره توسط مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت، کارت بازرگانی آن دسته از بازرگان‌هایی که طی سال‌های گذشته کمتر از ۶٠ درصد ارز حاصل از صادرات خود را برگردانده بودند و کارت بازرگانی آن‌ها تعلیق شده بود، رفع تعلیق شده است.

اقتصاد۲۴-در ابلاغیه‌ای که نرگس باقری زمردی در نامه‌ای خطاب به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان‌های چهارمحال و بختیاری، اردبیل، زنجان، مازندران و آذربایجان شرقی از رفع تعلیق کارت‌های بازرگانی تعلیق شده طی سال‌های اخیر توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داده است.

مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ضمن اشاره به توافق صورت گرفته با گمرک جمهوری اسلامی ایران مبنی بر جلوگیری از صادرات بازرگانان و تولیدکنندگانی که دارای درصد بازگشت ارز صادراتی زیر ۶۰ درصد بوده و بیشتر از سقف صادرات خود، اقدام به صادرات کرده بودند، ابلاغ و درخواست کرده است که '' کارت بازرگانی آن دسته از بازرگانانی که در سال‌های گذشته درصد بازگشت ارز صادراتی زیر ۶۰ درصد داشته و توسط اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مربوطه تعلیق شده بود، جز مواردی که بازگشت ارز صفر دارند، رفع تعلیق صورت گیرد. ''

منبع: ایسنا
ارسال نظر