تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

پیام ابوترابی به عارف

سید محمدحسن ابوترابی با انتشار پیامی انتصاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اول مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

اقتصاد۲۴- سید محمدحسن ابوترابی در پیامی ضمن تبریک به محمدرضا عارف تاکید کرد که گام برداشتن در راه پر فراز و نشیب اجرایی و عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام که تنها راه برون رفت از تنگنا‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.

متن پیام سید محمدحسن ابوترابی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا عارف زیدعزه

با سلام و احترام.

انتخاب شایسته جنابعالی را به معاونت اول ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

رجاء واثق دارم با عنایت به خصائص ارزشمند اخلاقی، مدارج برجسته علمی، تجارب طولانی و موفق در مدیریت نهاد‌های مهم و کلیدی اجرایی و آموزشی کشور در انجام شایسته این مسئولیت خطیر از بهترین توفیقات الهی برخوردار باشید.

گام برداشتن در راه پر فراز و نشیب اجرایی و عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام که تنها راه برون رفت از تنگنا‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است و همواره ریاست محترم جمهوری اسلامی بر آن اصرار و تأکید داشته اند مرهون نقشه راه واقع‌بینانه‌ای می‌باشد که از بالاترین پشتوانه علمی و کارشناسی برخوردار بوده و نخبگان علمی و سیاسی کشور بر آن اجماع داشته باشند و مدیران کارآزموده، عالم و متعهد به ارزش‌های اسلام و انقلاب و برخوردار از بالاترین سطح عزم و انگیزه با انسجام و هماهنگی کامل عهده دار انجام این مهم گردند.


بیشتر بخوانید: واکنش احمد زیدآبادی به انتقادات از سن عارف


امیدوارم با عنایت ویژه و هدایت مقام معظم رهبری و راهبری رئیس جمهور محترم از تمام ظرفیت سیاسی، علمی و اجرایی کشور، مجامع علمی، حوزوی و دانشگاهی برای تحقق این رسالت و مسئولیت خطیر استفاده نمائید و مشمول دعای مستجاب حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه باشید.

والسلام علیکم و رحمت الله

سید محمد حسن ابوترابی

منبع: ایسنا
ارسال نظر