تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

وضعیت بحرانی لیست خرید پرسپولیس

همچنان خبری از جذب دروازه‌بان و مدافع چپ جدید برای پرسپولیس نیست و فهرست این تیم در آستانه آغاز لیگ بیست‌وچهارم شرایط ویژه‌ای دارد.

اقتصاد۲۴-سرخ‌پوشان پایتخت بعد از گذراندن دوران آماده‌سازی پیش‌فصل خود در تهران، مهیای سفر به ترکیه شده‌اند و قرار است اردوی آماده‌سازی سرخ‌پوشان در این کشور برگزار شود. البته که پیشتر قرار بود پرسپولیسی‌ها عازم هلند شوند، اما فرآیند اداری این سفر به درازا کشید و همین مسئله باعث شد تا در مسیری مشابه استقلال و سپاهان، شاگردان خوان کارلوس گاریدو هم اردوی پیش‌فصل خود را در کشور ترکیه پشت سر بگذارند و در این کشور مهیای حضور در لیگ بیست‌وچهارم شوند.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی امشب عازم استانبول هستند که فهرست بازیکنان این تیم هنوز تکمیل نشده و تلاش مدیران باشگاه برای رفع نقاط ضعف فعلاً بی‌سرانجام بوده است. مهم‌ترین چالش سرخ‌پوشان پایتخت در بازار تابستانه بعد از جذب ایوب العملود، فرشاد احمدزاده و البته علی علیپور، تقویت خط دروازه و سمت چپ خط دفاع است و در این مسیر، رایزنی‌های سرخ‌پوشان پایتخت برای خرید بازیکن جدید بی‌ثمر بوده و همچنان جای خالی علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن به همراه علی نعمتی در فهرست پرسپولیس دیده می‌شود.

از منتفی‌شدن گزینه‌های داخلی تا فرآیند پیچیده جذب دروازه‌بان خارجی!

رضا درویش، مدیرعامل تیم پرسپولیس رسماً اعلام کرد که انتقال محمدرضا اخباری به جمع سرخ‌پوشان پایتخت منتفی شده و براساس آخرین خبرها، پرسپولیسی‌ها دیگر به دنبال استخدام دروازه‌بان داخلی نیستند. در روز‌های گذشته نام چهره‌های مختلفی مطرح شده، اما هنوز خبری از امضای قرارداد با دروازه‌بان جدید نیست. در این میان گفته می‌شود که با یکی از گزینه‌های خارجی مدنظر، توافقات نهایی هم انجام شده، اما مشکلات قراردادی او و اضافه‌شدن این دروازه‌بان از دوم شهریورماه، انتقال‌اش را منتفی کرده و طبق آخرین خبرها، قرار است در اردوی ترکیه، شرایط ۲ دروازه‌بان خارجی بررسی شود و سرانجام جانشین بیرانوند معرفی گردد!

هیچ‌کدام از ۳ گزینه خبرساز پرسپولیسی نشدند!

عبدالکریم حسن در کنار علی نعمتی، ۲ مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس هستند که از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شده‌اند و تلاش‌ها تقویت سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس فعلاً ثمری نداشته است؛ به‌طوری‌که با وجود رایزنی‌های انجام شده در مسیر جذب یحیی عطیه‌الله، مارسلو سوارز و البته میلاد محمدی، با هیچ‌کدام از این ۳ بازیکن توافق نشده و انتقال‌شان به پرسپولیس منتفی شده است.


بیشتر بخوانید:مهاجم پرسپولیس در خواب خرگوشی!


در این میان گفته می‌شود قرار است گزینه‌های جدیدی از سوی گاریدو معرفی شوند و در اردوی ترکیه، مذاکرات با چهره‌های مدنظر سرمربی اسپانیایی پیش خواهد رفت.

معمای سهمیه خارجی پرسپولیس

مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت امروز در مصاحبه‌اش تاکید کرد که مشکل کاهش سهمیه پرسپولیس در حال حل‌شدن است و پرسپولیسی‌ها می‌توانند (۱+۵) بازیکن خارجی در فصل جدید در فهرست خود داشته باشند؛ آن‌هم در حالی‌که براساس قوانین فصل گذشته، به دلیل عدم استفاده از وحدت هنانوف و نبیل باهویی (براساس چارچوب تعریف‌شده)، ۲ سهمیه خارجی از سرخ‌پوشان کسر شده که این مسئله می‌تواند وضعیت خرید‌های پرسپولیس در بازار تابستانه را تحت‌الشعاع قرار بدهد و در این میان باید دید کارگروه نقل‌وانتقالات چه واکنشی به اظهارات رضا درویش خواهد داشت و آیا سرخ‌پوشان پایتخت با خیالی آسوده جانشینانی خارجی برای بیرانوند و حسن جذب می‌کنند و یا وضعیت پرسپولیس در بازار تابستانه با کسر ۲ سهمیه جذب بازیکنان خارجی، بیش از پیش پیچیده خواهد شد!

منبع: فرارو
ارسال نظر