تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

آرزوی پرستو صالحی برای بازگشت به ایران + عکس

پرستو صالحی، هنرپیشه سابق سینما و تلویزیون که دو سال پیش مهاجرت کرده بود با انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که تصمیم دارد به ایران بازگردد.


اقتصاد۲۴- خانم صالحی در این ویدئو می‌گوید: «من چند ماهی است که برای بازگشت به ایران به همراه مادرم از طریق خانه سینما درخواست داده‌ام. هنوز نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد و روال به چه صورت خواهد بود و چه برخوردی خواهد شد، اما سعی می‌کنم خودم را برای آن آماده کنم.»

پرستو صالحی در ادامه اعلام کرد که: «من در ایران هم ممنوع‌الکار بودم، ولی در حوزه تبلیغات فعالیت داشتم، اما با مهاجرتم دیگر از این راه درآمد ندارم.»

پرستو صالحی خواهان بازگشت به ایران است

عبدالرضا داوری که زمانی قائم مقام مدیرعامل و معاون خبرگزاری ایرنا بود، در توییتر خود در واکنش به تقاضای بازگشت پرستو صالحی نوشت: «امثال پرستو صالحی، بعنوان شهروند ایران، از حق زندگی در میهن برخوردارند، اما باید هزینه رفتار‌های گذشته خود بعنوان برانداز و باغی را بپردازند. اینک که خانم صالحی قصد تسلیم به نظام را دارد، فقط در صورت توبه و اعلام برائت و پشیمانی از اقدامات و اظهارات قبلی از مجازات مصون خواهد ماند.»

این بازیگر اسفندماه سال ۱۴۰۰ بعد از مهاجرت به ترکیه کشف حجاب کرد.

پرستو صالحی مهر ماه ۱۴۰۰ از مهاجرت خود به ترکیه خبر داد و در اسفند همان سال کشف حجاب کرد.

او در آن زمان در ویدیویی که منتشر کرده بود گفت به همراه خانواده خود به ترکیه رفته و برای برداشتن حجابش مهاجرت نکرده است. او گفت آدم رفتن نبود، اما در ایران بار‌ها به دلیل انتقاد از مشکلات کشور به دادسرا احضار شده بود و تنها در صورتی می‌توانست در ایران بماند که دیگر انتقادی نکند، اما سکوت کار او نبود.

منبع: روزیاتو
ارسال نظر