تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

مایلی کهن: انتخاب لباس کادر درمان را برای المپیکی‌ها می‌پسندم

محمد مایلی‌کهن، درباره مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: گفتند به دلیل پزشکان و پرستاران عزیز این لباس تعیین شد. شاید عده‌ای نپسندند. همیشه همین بوده است. من کمتر دیده ام ایرادی نگیرند.

اقتصاد۲۴-محمد مایلی‌کهن درباره مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: همیشه همین بوده و برخی مخالف بوده‌اند. از نظر شکل اجرا منحصر به فرد بوده است. به قول معروف برای اولین بار این حرکت انجام شد. سلایق هم متفاوت است. در مجموع کار جدیدی اتفاق افتاد و فکر می‌کنم زیبا بود.

وی درباره لباس کاروان ایران و انتقادات به آن طرح افزود: گفتند به دلیل پزشکان و پرستاران عزیز این لباس تعیین شد. یکسری شاید عده‌ای نپسندند. همیشه همین بوده است. من کمتر دیده ام ایرادی نگیرند. وقتی هدف از انتخاب را عنوان می‌کنند می‌بینیم هدف بدی نبوده است. به نوعی احترام به عزیرانی بود که جان خود را در کرونا از دست دادند، ولی می‌شد در کنار آن طرح‌های خیلی بهتری هم از نماد‌های کشورمان داشته باشند.

مایلی‌کهن گفت: ما همیشه در المپیک‌ها هفته‌های اول نتیجه‌ای نگرفته ایم تا کشتی، وزنه‌برداری، دوومیدانی، تکواندو … کارشان شروع شده است. یک نکته هم هست اینکه آن عزیز ژیمناست ما یعنی آقای الفتی کار کار بزرگی کرد. این خیلی ارزشمند است. آن هم با بلبشویی که در فدراسیون ما در سال‌های اخیر بوده است. اتفاقا دیشب زنگ زدم به آقای سنگینی از پیشکسوتان و کارشناسان این رشته و تبریک گفتم.

وی درباره کشتی گفت: از زمانی که آقای دبیر آمده است تیم‌های کشتی ما رشد کرده اند. این یک واقعیت است. آن هم به این خاطر بوده که، آقای دبیر به دلیل حضورش در مقاطعی در شورای شهر ارتباطات خوبی دارد. ضمنا وقتی به یک چیزی پیله کند آن را رها نمی‌کند. امیدواریم نتیجه بگیریم.

مایلی‌کهن درباره نقل و انتقالات فوتبال ایران گفت: پرسپولیس یکسری بازیکن خوب را از دست داده و دو سه تا بازیکن خوب را گرفته اند. دنیا دنیای حرفه‌ای است. البته اینکه نفرات جدا شده می‌گویند به خاطر پول از پرسپولیس نرفتیم کم لطفی است. اشکالی هم ندارد. فوتبالیست یک روزی تمام می‌شود باید به آینده خود فکر کند.

وی درباره استقلال گفت: آن‌ها هم خوب یار گرفته اند. وضعیت مالی شان هم که بد نیست. به نظر سکوت آقای نکونام هم خوب است و اینکه در آرامش و سکوت کار‌های تیمش را پیش می‌برد خوب است. آقای پزشکیان هم به نظر من باید این روز‌ها با همین روش پیش برود. رییس جمهور منتخب نباید اجازه بدهد فکرش را خسته کنند و به جای اینکه هر روز او را به یک جا ببرند تا سخنرانی کند می‌بایست انرژی خود را برای کار‌های بزرگ بگذارد. این‌ها آدم را خسته می‌کند و فکرش را خسته می‌کند. آقای پزشکیان هم باید مثل جواد نکونام در سکوت کار کند. هر کسی کارش خوب باشد مردم آن را می‌بینند.


بیشتر بخوانید:واکنش مایلی‌کهن به حکم شکایت قلعه‌نویی


مایلی‌کهن درباره تراکتور به گفت: آن‌ها بازیکن زیاد خریده اند. خیلی از مواقع دیدیم که موفقیت تنها با خرید بازیکن ممکن نیست. تنها جذب ستاره مشکل گشا نیست. آقای اسکوچیچ آنجا است، اما درباره جمع و جور کردن حواشی احتمالی و ستاره‌ها شنیده ام که برنامه خوبی دارند. شنیدم آقای کریم باقری قرار است برود تراکتور. اگر برود می‌تواند تیم را جمع و جور کند. بچه‌های تیم او را دوست دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره درگذشت سعید راد گفت: خدا رحمت شان کند. به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. من جز بازی هایشان در فیلم‌ها از ایشان خاطره‌ای ندارم. ایشان پرسپولیس را خیلی دوست داشتند.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر