تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

قیمت انواع گوشت قرمز ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع گوشت قرمز در آخرین روز‌های هفته، چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. بر اساس آمار منتشرشده، وضعیت بازار گوشت قرمز طی چند روز گذشته به تعطیلات تابستانی رفته و ثابت گزارش می‌شود.

اقتصاد۲۴-گوسفند زنده به ازای هر کیلوگرم، ۳۵۹ هزار تومان و فیله گوسفندی از گران‌ترین انواع گوشت قرمز با نرخ یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان در سطح کشور دادوستد می‌شود.

مصرف‌کنندگان ران ممتاز گوسفندی را همچون روز‌های گذشته، ۹۱۹ هزار تومان و ماهیچه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۶۵۰ هزار تومان در سطح بازار خریداری می‌کنند.

متقاضیان گوشت خورشتی بدون استخوان و چربی را به قیمت ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ تهیه می‌کنند و شقه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۷۵۹ هزار تومان در سطح بازار معامله می‌شود.

در قصابی‌های سطح کشور، راسته بدون استخوان گوسفندی ۹۰۰ هزار تومان، راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ تومان و دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۱۸۶ هزار و ۹۶۰ تومان عرضه می‌شود.

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد بدون تغییر ۱۹۹ هزار و ۳۱۰ تومان، دنبه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۳۳۰ تومان و قلوه‌گاه پاک شده گوسفندی ۵۰۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.


بیشتر بخوانید:فیله گوسفندی رکورددار بازار گوشت قرمز شد


راسته با استخوان گوسفند سنگسر و شهمیرزاد نیز با قیمت ۳۷۰ هزار و ۳۱۰ تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد و سردست گوسفندی بره به ازای هر کیلوگرم ۷۱۵ هزار تومان توزیع می‌شود.

افزایش ۳/۳ درصدی بازار گوشت قرمز نسبت به ماه قبل

طی آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران در حوزه متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب، در گروه گوشت بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به اقلام «گوشت گوسفند» با ۳.۳ درصد و «گوشت گاو یا گوساله» با ۱.۴ درصد بوده است.

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به اقلام «گوشت گوسفند» با ۳.۳ درصد و «گوشت گاو یا گوساله» با ۱.۴ درصد است.

جدول قیمتی انواع گوشت قرمز

فیله گوسفندی

1,420,000

ران ممتاز گوسفندی

919,000

گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی

655,310

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

199،310

ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی

650,000

بسته شقه گوسفندی(10 کیلوگرمی)

759,000

راسته بدون استخوان گوسفندی

900,000

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

655,310

آبگوشتی گوشفندی

615,000

دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

186,960

قلوه‌گاه پاک‌شده گوسفندی

500,000

سردست گوسفندی بره

715,000

خورشتی گوسفندی

950,000

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر