تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

بروزرسانی جدید در واتساپ+ عکس

واتساپ روی قابلیتی کار می‌کند که در نتیجه آن کاربران می‌توانند با دوبار ضربه‌زدن روی پیام مدنظر، به آن ری‌اکشن نشان دهند. این ویژگی برای کاربران اینستاگرام و تلگرام کاملاً آشناست و حالا پیام‌رسان متا، یعنی واتساپ استفاده خواهد شد.

اقتصاد۲۴-درحال‌حاضر واتساپ در آخرین نسخه بتای اندروید خود روی این قابلیت کار می‌کند و احتمالاً طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی با یک آپدیت در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

ویژگی جدید این پیام‌رسان به کاربران اجازه می‌دهد تا با دوبار ضربه‌زدن به پیام، به آن واکنش نشان دهند. همچنین کاربران با دسترسی مستقیم به عکس‌ها، ویدیو‌ها و گیف‌ها می‌توانند ری‌اکشن دلخواه‌شان را به آن‌ها نشان دهند.

با دوبار ضربه‌زدن روی پیام، ری‌اکشن قلب ظاهر می‌شود؛ درست مانند اینستاگرام؛ بنابراین اگر می‌خواهید با ایموجی‌های دیگر ری‌اکشن نشان دهید، می‌توانید روی پیام تپ کنید تا ری‌اکشن مدنظرتان را انتخاب کنید. جالب اینجاست که هیچ راهی برای غیرفعال‌کردن این ویژگی وجود ندارد و این ممکن است برای کاربرانی که تصادفی روی برخی پیام‌ها ری‌اکشن می‌زنند، مشکل‌ساز باشد.

علاوه‌براین، اخیراً «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، در کانال واتس‌اپ خود اعلام کرد این پیام‌رسان تا ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد)، به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در ایالات متحده آمریکا رسیده است. از طرفی طبق گزارش منتشرشده، واتس‌اپ مشغول توسعه هوش مصنوعی مولد تازه‌ای است که می‌تواند آواتار‌های شخصی‌سازی‌شده برای کاربران این پیام‌رسان ایجاد نماید؛ بنابراین ممکن است در آینده‌ای نزدیک کاربران از ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در این پیام‌رسان بهره‌مند شوند.

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر