تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
به‌دنبال ریزش سنگین امروز بورس

پیام مشاور اقتصادی پزشکیان درباره وضعیت اسفناک بورس

حسین عبده تبریزی پیام مشاور اقتصادی پزشکیان درباره وضعیت اسفناک بورس هشدار داد.

اقتصاد۲۴- در پی افت شدید شاخص‌های امروز بازار سرمایه به دلیل تنش‌های منطقه‌ای و التهابات ناشی از ترور اسماعیل هنیه، حسین عبده تبریزی، مشاور اقتصادی پزشکیان، پیامی به فعالان بازار سرمایه منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

با عرض سلام و احترام به فعالان بازار سرمایه

همه شما از مشکلات بازار سرمایه در سال‌های اخیر آگاهید. از وضعیت جاری بازار و اتفاقات چند روز اخیر هم مطلع‌اید. وظیفه همه‌ی ما هم کمک به حفظ موقعیت و رشد بازار سرمایه و کمک به دولت آقای پزشکیان است.

اینجانب تا امروز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ کوچکترین دخالتی در شرایط جاری بازار نداشته و در مورد افراد یا موضوعات بازار نیز با هیچ یک از اعضا و ارکان دولت جدید صحبتی نکرده‌ام.

امروز صبح مدیریت سازمان از اینجانب و چند نفر دیگر از فعالان بازار و مدیران قبلی سازمان دعوت کردند که در مورد وضعیت جاری و اقداماتی که باید از فردا صورت گیرد، نظر مشورتی بدهیم، و این کار انجام شد.


بیشتر بخوانید: خروج معامله گران از سالن معاملات بورس تهران!


به‌علاوه، بنده بعد از آن جلسه، در مورد وضعیت جاری بازار گزارش کوتاهی تهیه و به مسئولان ارشد دولت چهاردهم تقدیم کردم و توجه آنان را به وضعیت نامناسب جاری جلب کردم.

از همه سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه درخواست می‌کنم، با توجه به ناترازی‌ها و مشکلات جاری، به هر شیوه که صلاح می‌دانند به حفظ آرامش بازار کمک کنند. مهم‌ترین ابزار در این عرصه بی‌توجهی به شایعات و خبر‌های نادرستی است که با نیات مختلف انتشار می‌یابد. بی‌شک دولت آقای دکتر پزشکیان متعهد به برنامه‌هایی است که مطرح کرده و به‌رغم هر شرایط محیطی، برنامه‌های خود را دنبال خواهد کرد.

ارادتمند
حسین عبده تبریزی

منبع: جماران
ارسال نظر