تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت ارز

کاهش ۵۰۰ تومانی دلار در آغاز معاملات امروز

قیمت دلار در شروع معاملات امروز با کاهش ۵۰۰ تومانی در پله‌های ابتدایی کانال اول کریدور ششم معامله شد. قیمت تتر روز چهارشنبه از دلار جا ماند و ریزش بیشتری را تجربه کرد. ریتم نزولی قیمت اسکناس دلار متاثر از تعطیلی بانک‌ها در پایتخت رقم خورده است.

اقتصاد ۲۴- قیمت دلار در شروع معاملات پنجمین روز هفته با کاهش ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و در نیمه پایینی کانال ابتدایی کریدور ششم قرار گرفت.

روند نزولی قیمت دلار در پی تعطیلی بانک‌ها در روز چهارشنبه رخ داده است. با تصمیم دولت، فعالیت مراکز دولتی در ۱۳ استان کشور در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است و ادارات استان‌های تهران و البرز نیز با توجه به شرایط جدید تعطیل است.

گفتنی است فعالان بازار به دلیل آشفتگی‌های سیاسی اخیر تمایلی به قبول ریسک روی دارایی‌هایشان ندارند و دست نگه داشته‌اند تا اخبار وضوح بیشتری پیدا کند. علاوه بر آن امروز مرکز مبادله نیز تعطیل است و این موضوع بر ریتم نزولی دلار اثر گذاشته است.


بیشتر بخوانید: فضای چند نرخی در معاملات آزاد ارزی


تتر ۶۰۰ تومان ارزان شد

قیمت درهم امروز در سطح ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر روز چهارشنبه با ریزش ۶۰۰ تومانی روی رقم ۶۱ هزار و ۱۵۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۷ هزار و ۷۴۰ تومانی معامله شد و کاهش ۱۵۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۷۳۰ تومانی ایستاد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت قابل توجهی نداشت.

گفتنی است روز سه‌شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۸ هزار و ۴۹۶ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۴ هزار و ۴۹۲ تومانی عرضه شد و امروز نیز این بازار تعطیلی است.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر