تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

جدایی دو استقلالی قطعی شد

مدیرعامل استقلال از جدایی دو دروازه‌بان این تیم به نام‌های سینا سعیدی‌فر و محمدجواد کیا خبر داد.

اقتصاد۲۴- استقلال در فصل گذشته با حضور سه دروازه‌بان، پای به مسابقات گذاشت. سیدحسین حسینی که گلر نخست آبی‌ها بود و سپس محمدرضا خالدآبادی از هوادار خریداری شد و محمدجواد کیا نیز به عنوان گلر سوم به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

اما در انتهای فصل قبل و با پایان قرارداد قرضی سینا سعیدی‌فر، او به استقلال بازگشت و ضمن اینکه هلدینگ خلیج فارس بدون اطلاع سرمربی تیم، با ودران کیوسفسکی، گلر اهل بوسنی قرارداد همکاری امضا کرد تا تعداد گلر‌های این تیم افزایش یابد.

در این میان، خالدآبادی تلاش زیادی برای جدایی از استقلال انجام داد چرا که او به خوبی می‌دانست با حضور حسینی و بازگشت سعیدی‌فر، شانس چندانی برای حضور در ترکیب تیم نخواهد داشت. آلومینیوم اراک نیز به عنوان مشتری جدی خالدآبادی در تلاش برای جذب این بازیکن بود.


بیشتر بخوانید: زمان رونمایی از خرید جدید استقلال مشخص شد


خالدآبادی که حتی دو روز دیرتر از سایر بازیکنان راهی ترکیه شد، در آنجا نیز تمایل خود را برای جدایی اعلام کرد و حتی اخباری مبنی بر انگیزه پایین او در اردوی پیش فصل شنیده می‌شد، ولی در هر صورت، باشگاه استقلال با جدایی این گلر مخالفت کرد.

در نهایت و از آنجایی که استقلال قصد دارد تنها از یک گلر در سهمیه زیر ۲۵ سال استفاده کند و در شرایطی که سعیدی‌فر نیز می‌تواند در این فهرست قرار بگیرد و برخلاف خالدآبادی، او دارای کارت پایان خدمت است، اما آبی‌ها در نهایت خالدآبادی را به عنوان گلر دوم تیم انتخاب کرده‌اند.

ضمن اینکه محمدجواد کیا که به عنوان گلر سوم در استقلال حضور داشت، از این تیم جدا شده و امیرحسین نیک‌پور به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال جای او را در ترکیب تیم گرفته است.

در همین خصوص، فرشید سمیعی امروز و درمورد لیست خروجی استقلال، گفت: قرارداد اکثر بازیکنان ما تمام شده بود. چند نفر هستند مانند سینا سعیدی‌فر و محمدجواد کیا هستند. به آن‌ها گفته شد به دنبال انتخاب تیم باشند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر