تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

قیمت اتوبوس مستقیم تهران به نجف اعلام شد

در آستانه سفرهای اربعین حسینی، خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف راه‌اندازی شد. نرخ تعیین شده برای اعزام زائران از طریق خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

اقتصاد۲۴- مهدی قلی‌زاد دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت برای پایانه مرزی مهران و خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف از دهم مرداد ماه و سفر‌ها از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اعزام پنج دستگاه اتوبوس همزمان با راه‌اندازی خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف، بیان کرد: با تکمیل این سرویس‌ها، مجددأ ظرفیت‌های فروش بلیت در سکو‌های فروش اینترنتی ایجاد خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به استقبال زائران از تهیه بلیت خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف اشاره و عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا در شرایط آغاز سفر‌های اربعین حسینی امسال، این بستر به منظور اعزام زائران سالخورده و مسن و انتقال آن‌ها به کشور عراق با کمترین میزان معطلی در مرز‌های کشورمان ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید: شرایط دریافت زائر کارت اربعین مشخص شد


قلی‌زاد خاطرنشان کرد: در نخستین روز زائران از طریق پنج دستگاه اتوبوس به مقصد نجف اشرف راهی کشور عراق شدند و متناسب با میزان تقاضای زائران، خدمات‌رسانی از این طریق تا انتقال روزانه ۱۸ سرویس قابل افزایش است و برنامه ریزی شده است که طی این مدت حداقل ۴۰۰ سرویس مستقیم تهران به نجف برقرار شود.

وی تأکید کرد: با توجه به محدودیت ناوگان اتوبوسی در کشور، به منظور برقراری این سرویس‌ها از ظرفیت ناوگان کشور عراق استفاده شده تا خللی در برقراری سرویس‌های روزانه و اعزام دیگر زائران به پایانه مرزی مهران ایجاد نشود.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، نرخ تعیین شده برای اعزام زائران از طریق خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف را ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر