تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بازار سهام هفته سوم مرداد ۱۴۰۳ + اینفوگرافی

بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته سوم مرداد نشان می‌دهد که سهام «وبانک» با افزایش هفت درصدی پربازده‌ترین و «کاذر» با افت ۱۷ درصدی کم‌بازده‌ترین سهام بازار در این هفته بوده‌اند.

اقتصاد۲۴- بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام در هفته سوم مرداد ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که سهام وبانک توانسته است در این هفته با رشد هفت درصدی، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند و با ارزش ۴۵۴ تومان معامله شود.
فولاژ و سپ نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازدهی مثبتی از خود بر جای گذاشتند؛ به نحوی که این دو سهم طی این هفته پنج درصد افزایش قیمت داشته‌اند. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته فولاژ به قیمت ۷۰۰ و سپ به ۱۴۲۵ تومان رسیدند. وبرق و بسویچ نیز در این هفته دیگر سهم‌های پربازده بازار سهام بودند.

کمترین بازدهی نماد‌ها در هفته سوم مرداد ۱۴۰۳

در طرف مقابل، اما در جریان بررسی بازدهی نماد‌های بازار سهام، روشن شد که ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده، بیشتر بوده است؛ به طوری که کاذر و دسانکو  با افت ۱۷ درصدی کم‌بازده‌ترین نماد‌های بورس در این هفته بوده‌اند.
همچنین ختوقا نیز در این هفته با کاهش ۱۶ درصدی همراه شد. کاما و غشهداب نیز در این هفته با افت ۱۵ درصدی دیگر سهم‌های کم‌بازده بورس بودند.  

ارسال نظر